Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk ergobaby hybridsjal i september. Rekne me dei har dei enda.
Jeg ville valgt et elastisk sjal, men kommer jo ann på du ønsker også. Har du muligheten til å prøve sjal og sele?
Jeg brukte både ergobaby og elastisk sjal når småen var liten, funket fint begge deler. Men hadde en lang periode hvor det bare ble sjal fordi da var spedbbarnsinnlegget for lite men han var ikke stor nok til å sitte uten.
Utfra hva jeg har lest og hørt vil jeg heller anbefale ergobaby adapt eller orginal enn 360.
Men det finnes jo flere andre typer seler, og jeg vet angelpack (mener den heter det) er en veldig god sele som mange anbefaler.
Om du bor i nærheten av Oslo så er det vist en butikk der som har bæretøy. Om ikke er det en gruppe som heter "norsk bæregruppe" (mener den heter det) på fb, der det kanskje kan være noen som kan hjelpe degJa det virker veldig greit å ha sjal helt i starten iallefall! Og så gå over til sele etterhvert. Jeg vet bare ikke hvor jeg kan gå å prøve å se slike sjal. Det finnes jo et hav å Internett og så har jeg hørt babyshop og barnas hus egentlig ikke har så godt utvalg av sjal?
Jeg lurer på om noen har tips til et godt bæresjal? Og hvor jeg kan kjøpe det! Jeg tenkte ergobaby hadde et godt et men tror ikke det selges lenger, noen som vet?? Lurer også på om ergobaby sin bæresele med spedbarnsinblegget er like greit i stedet for bæresjal?
Om du bor i nærheten av Oslo så er det vist en butikk der som har bæretøy. Om ikke er det en gruppe som heter "norsk bæregruppe" (mener den heter det) på fb, der det kanskje kan være noen som kan hjelpe degmen man får kjøpt sjal brukt og det er veldig praktisk, hadde ikke jeg allerede gitt mitt elastiske videre så skulle du fått låne det.
Hvor gammel er baby? Til de helt minste (opp til 6-7kg) er caboo close fint. Det er et enkelt elastisk sjal. Ellers er det mange fine og gode vevde sjal. Se f.eks på sjalala.no eller Bæreglede.
Vil ikke anbefale ergo 360. Prøv heller ergobaby adapt. Da slipper du nyfødtinnlegget. Veldig knotete. Eller se på en mei tai (sjalsele). Eller angelpack eller tula.
Baby er ikke født enda. Så jeg ønsker et sjal jeg kan bruke i fra starten av. Og så evt bruke en sele etterhvert... men det blir jo mye penger om man skal kjøpe begge deler....
Baby er ikke født enda. Så jeg ønsker et sjal jeg kan bruke i fra starten av. Og så evt bruke en sele etterhvert... men det blir jo mye penger om man skal kjøpe begge deler....
Ja, da ville jeg kjøpt et elastisk på Finn. Jeg liker caboo fordi det er enklest (ferdig knyttet, du må bare stramme), men det er mange gode. Det kan du ikke bruke så lenge, så kjøp heller en god sele/sjal/mei tai til 3-4 mnd og opp. Meld deg inn i norsk bæregruppe og kjøp og salg bæretøy på Facebook så kommer du inn i de ulike valgene. Lykke til med ny baby!![]()