Nedtelling til OUL

Jeg var super utolmodig! Like spent hver dag jeg hentet posten :)

Hehe- jeg springer ut og sjekket så fort posten har vært her ;-) er bare så utålmodig da jeg er 16+0 til lørdag- men er jo mange ukene til jeg "må" være på oul ;-)

Tre uker igjen :)

Fikk e-post om at jeg hadde et ulest brev hos helsenorge en eller to dager etter første kontroll hos lege, brevet kom i posten ca en uke etter kontrollen.

12 dager igjen nå :-D

Hei dere! Første gang jeg skriver noe her, ikke sikkert jeg er på riktig tråd, men prøver☺️
Var på OUL i går, uke 18 etter menstermin, men ble satt tilbake til 16+6
Alt var bra, men må tilbake om 2uker for at de skal være helt sikre på at målingene var riktige.
I dag fikk jeg regning på 408,- på Mail.. trodde OUL var gratis? Er det fordi jeg må tilbake og at man kun får en gratis?
Betalt ikke noe med første barn, så tenkte ikke på å sjekker før jeg gikk i går☺️
Var jo legen min som regnet mensterminen min.
Noen med erfaring på området?

Hei dere! Første gang jeg skriver noe her, ikke sikkert jeg er på riktig tråd, men prøver[emoji5]️
Var på OUL i går, uke 18 etter menstermin, men ble satt tilbake til 16+6
Alt var bra, men må tilbake om 2uker for at de skal være helt sikre på at målingene var riktige.
I dag fikk jeg regning på 408,- på Mail.. trodde OUL var gratis? Er det fordi jeg må tilbake og at man kun får en gratis?
Betalt ikke noe med første barn, så tenkte ikke på å sjekker før jeg gikk i går[emoji5]️
Var jo legen min som regnet mensterminen min.
Noen med erfaring på området?

Skal være refusjon ettersom du er gravid, og vil derfor tro at OUL er gratis uavhengig av hvor mange du skal ha! Jeg var selv på legevakt grunnet magesmerter, grunnet svangerskap betalte jeg ingenting :)

Skal være refusjon ettersom du er gravid, og vil derfor tro at OUL er gratis uavhengig av hvor mange du skal ha! Jeg var selv på legevakt grunnet magesmerter, grunnet svangerskap betalte jeg ingenting :)

Takk for svar!:happy:
Det var det jeg trodde også, så syntes det var litt rart. Får ringe å høre i morgen, ville bare være sikker på at det ikke var kommet noen nye regler som jeg ikke har fått med meg☺️

11 dager igjen! Tiden går så sakte nå synes jeg :-P

31 dager, 20 timer og 40 minutter :P

Back
Topp