Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også 9 dager igjen9 dager igjen nå! Nermer seg![]()
Jeg fikk sms dagen etter jeg var hos legen på 12ukerskontroll. Gikk kanskje ei uke før jeg fikk brev i posten.Hvor lang tid tok det fra det ble sendt henvisning til oul og til dere fikk innkallingen i posten?![]()
Jeg fikk sms dagen etter jeg var hos legen på 12ukerskontroll. Gikk kanskje ei uke før jeg fikk brev i posten.
30dager igjen [emoji26] føles som en evighet [emoji28][emoji14] vil bare ha ul og finne ut at alt er bra og om det er en gutt ell jente[emoji7]
Var hos lege på tirsdag fikk brev på fredag [emoji106][emoji4]Hvor lang tid tok det fra det ble sendt henvisning til oul og til dere fikk innkallingen i posten?![]()
Jeg å blir så utålmodig når jeg bare skal gå å vente og vente![emoji23] og syns jeg fikk time sent er 19+6 den dagen jeg skal inn. Men får bare være tålmodig [emoji28] er ikke så nervøs jeg heldigvis,men spent på å komme forbi det punktet så man vet litt mer[emoji1] og er såå nysgjerrig på hva det er[emoji1][emoji15]Samme her, men har 16 dager igjen. Sinnsykt utålmodig og nervøs denne gangen![]()
Hvor lang tid tok det fra det ble sendt henvisning til oul og til dere fikk innkallingen i posten?![]()
Tok nesten to uker her.
Det var godt å høre!!