16 dager 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du mye kortere enn hva du trodde? Men godt du fikk se at det var noen der inne da [emoji173] Blir ny nedtelling nå da [emoji6]Fikk se plommesekken og fostersekken, men hun fant ingen hjerte som banket. Hun regnet med jeg var kortere på vei enn jeg har regnet, så skal tilbake om 2 uker![]()
Da blir det spennende å høre om 2 uker [emoji3] lykke til [emoji4]Fikk se plommesekken og fostersekken, men hun fant ingen hjerte som banket. Hun regnet med jeg var kortere på vei enn jeg har regnet, så skal tilbake om 2 uker![]()
Er i uke 6 ett eller annet mente hun, så er snakk om 4- 5 dager kortere tror jegEr du mye kortere enn hva du trodde? Men godt du fikk se at det var noen der inne da [emoji173] Blir ny nedtelling nå da [emoji6]
Jeg skal inn igjen om 15 dager, så vi får telle ned sammen [emoji8]
Ja håper alt er bra da❤Da blir det spennende å høre om 2 uker [emoji3] lykke til [emoji4]
Det er det helt sikkert [emoji4][emoji4]Ja håper alt er bra da[emoji173]
da er vi 9+4 
Tok utvendig ultralyd da, for der jeg var tar de ikke innvendig. Tok du innvendig eller utvendig?Det er det helt sikkert [emoji4][emoji4]
Ok. Ikke så rart de ikke så så mye da, tror jeg. Tror det blir tatt innvendig over hele linja såpass tidlig? Ikke sikkert du er kortere på vei enn antatt heller da[emoji4] Jeg tok innvendig. Så ut som tidenes dildo [emoji85] heldigvis smører de tjukt på så det ikke gjør vondt [emoji3]Tok utvendig ultralyd da, for der jeg var tar de ikke innvendig. Tok du innvendig eller utvendig?![]()
Ja kan hende det er derfor, men jeg slår meg foreløpig til ro med at de iallefall fant plommesekken og fostersekken, så håper jeg vi får sett mer neste gangOk. Ikke så rart de ikke så så mye da, tror jeg. Tror det blir tatt innvendig over hele linja såpass tidlig? Ikke sikkert du er kortere på vei enn antatt heller da[emoji4] Jeg tok innvendig. Så ut som tidenes dildo [emoji85] heldigvis smører de tjukt på så det ikke gjør vondt [emoji3]
Ja, det hadde jeg også gjort. Blir veldig spennende neste gang da [emoji3] ja, beklager litt for mye detaljer, har liksom ingen filter om dagen[emoji85][emoji85]Ja kan hende det er derfor, men jeg slår meg foreløpig til ro med at de iallefall fant plommesekken og fostersekken, så håper jeg vi får sett mer neste gang![]()
Hehe såpass ja![]()
Hehe det går bra, jeg har selv hatt innvendig ultralyd enn gang, før jeg ble gravid. For skulle sjekke at alt stod bra til der inneJa, det hadde jeg også gjort. Blir veldig spennende neste gang da [emoji3] ja, beklager litt for mye detaljer, har liksom ingen filter om dagen[emoji85][emoji85]
Hehe det går bra, jeg har selv hatt innvendig ultralyd enn gang, før jeg ble gravid. For skulle sjekke at alt stod bra til der inneJa, det hadde jeg også gjort. Blir veldig spennende neste gang da [emoji3] ja, beklager litt for mye detaljer, har liksom ingen filter om dagen[emoji85][emoji85]
Obs dette ble dobbelpost så jeg nåHehe det går bra, jeg har selv hatt innvendig ultralyd enn gang, før jeg ble gravid. For skulle sjekke at alt stod bra til der inne
Ja blir spennende![]()

Fort gjort [emoji3]Obs dette ble dobbelpost så jeg nå![]()