happygilmore
Forelsket i forumet
Når er det egentlig det sendes? Venter sånn på andre episode 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp [emoji4] bare hyggelig [emoji6]I dag altså? Juhu! Takk![]()
Satt akkurat og tenkte på det samme (reprise). I går sov jeg på denne tiden allerede [emoji23]Noen som vet når det går reprise, sliter med å holde øynene oppe og er kvalm fordi jeg er så trøtt, men har sååå lyst til å se![]()
Noen som vet når det går reprise, sliter med å holde øynene oppe og er kvalm fordi jeg er så trøtt, men har sååå lyst til å se![]()
Satt akkurat og tenkte på det samme (reprise). I går sov jeg på denne tiden allerede [emoji23]
Haha! Det har jeg ikke tenkt på en gang! Flaut [emoji23][emoji23]Tar det opp på dekoderen jeg [emoji6] passer fint nå som jeg har begynt å sovne hele tiden [emoji12]
Satt på sånn serieopptak, så da starter den automatisk hver uke [emoji4] Da slipper jeg å huske på å trykke på opptak [emoji12] Veldig greit med den preggo hjernen jeg har for tida [emoji85]Haha! Det har jeg ikke tenkt på en gang! Flaut [emoji23][emoji23]
Noen som vet når det går reprise, sliter med å holde øynene oppe og er kvalm fordi jeg er så trøtt, men har sååå lyst til å se![]()