Wheat har mye fint synes jeg , nå var det bra tiøbud så da måtte jeg bareLekre klær![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wheat har mye fint synes jeg , nå var det bra tiøbud så da måtte jeg bareLekre klær![]()
ÅåhEt merke på barneklær
Veldig mye fintWheat har mye fint synes jeg , nå var det bra tiøbud så da måtte jeg bare
Gjorde det. Gikk ned kjapt [emoji14]Hahahåper den smakte!
60 %Veldig mye finthvor mye rabatt var det?
God kvalitetÅåhAldri hørt om. Dyrt/god kvalitet og slikt?
Pleier strengt tatt handle det meste til meg og ungen(e) på hm og cubus, så ikke så rart jeg ikke er så oppdatert på barneklær.
Ja, selvsagt. Er et relativt begrep.God kvalitet
Passe dyrt , men det kommer an på hva man mener er dyrt også da
Jupp det er det virkeligJa, selvsagt. Er et relativt begrep.
Ja, men på den andre siden er jo cubus og hm veldig billige i forhold til mye.. Så.. Trenger jo ikke være direkte dyrt, selv om det ikke ligger på cubus-priser liksom.Jupp det er det virkelig
Men i forhold til cubus og hm priser så er det jo sikkert dyrt
Åh flott da60 %![]()
Fornøyd med det jaÅh flott da![]()
Nå kjøper jeg lite på både hm og cubus så usikker på prisene der men en av jakkene koster 500 og den andre 950 til vanligJa, men på den andre siden er jo cubus og hm veldig billige i forhold til mye.. Så.. Trenger jo ikke være direkte dyrt, selv om det ikke ligger på cubus-priser liksom.
Kan skjønne detFornøyd med det ja
Det er ikke så ille da egentlig.. Normal pris. Ikke billigkjede, men ikke DYRT heller. Synes jeg det høres ut som, i alle fall [emoji14]Nå kjøper jeg lite på både hm og cubus så usikker på prisene der men en av jakkene koster 500 og den andre 950 til vanlig
Lykke tilPakke hentet
Nå sitter vi på sykehuset å venter
Takk for detLykke til
Nei billigkjede er det ikke men ok pris synes jeg når de er på tilbudDet er ikke så ille da egentlig.. Normal pris. Ikke billigkjede, men ikke DYRT heller. Synes jeg det høres ut som, i alle fall [emoji14]