Ikke i bruk
Forumet er livet
En på fotball og ei på håndballVar det fotball de holdt på med?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En på fotball og ei på håndballVar det fotball de holdt på med?![]()
Så du hadde skrevet det, så det bare litt seintJa vet jo det.
Så du hadde skrevet det, så det bare litt seint![]()
Hva slags serie er det?Nå er det episoder med Preacher som står på her.
Nettopp fått hjem dattera fra turning, og sendt henne på en kjapp mat-dusj-tannpuss-legge-rutine. Nå er hun endelig i seng..
Hva med deg?
Hvor mange tråder er liksom målet da?2782 innlegg og 90 tråder nå. Nesten så trådene kommer fortere enn innleggene synes jeg.
Men nå må jeg legge eldstemann og jobbe litt
Bra her. Hvordan er formen ?God kveldlite liv fra meg om dagen. Hvordan går det med dere ?
Hihi jaEn på fotball og ei på håndballBall er ball tenker mammaen...
![]()
Håpe hun sovner jaLigger her med en urolig jente som jeg håper sovner igjen. Mannen er på fotballtrening, så da kan jeg sitte på babyverden uten dårlig samvittighet![]()
Håpe hun sovner ja![]()
Våkner hver natt.stortaett bare 2 etter HiN begynte i barnehagen ,men er snørrete så er npk det som gjør detJaser at din også sover dårlig ikveld. Våkner hun mange ganger om natten?
Hm.. Usikker. Handler om en prest som drikker og røyker, en vampyr, demon-engel-baby-kraft, og to engler.Hva slags serie er det?nå ammer jeg frøkna. våknet nettop. Sover dårlig desverre. Ellers satt jeg og spiste og snakket med mannen
Våkner hver natt.stortaett bare 2 etter HiN begynte i barnehagen ,men er snørrete så er npk det som gjør det
Det koster vel littForeløpig kun knagger og stumtjener
Men skal ringe garderobemannen for å lage skyvedørsgarderobe der![]()
Nope var ikke detDet var ikke mye søvn akkurat...
Hørtes sånn ut jaAng syke barn.
Jeg leverte min datter i bhg og samtidig ble det annet førskolebarn båret inn med et stort sjal rundt.
X er litt syk i dag, forkjølet. Så x fryser og må få være inne.
Ehh, tror den ungen burde fått vært hjemme i dag jeg....
Det er det jaSå bra dasikkert mye fint!
Det må jo gjøres innimellomDu er flink til å rydde![]()
Netflix? Sover nå igjen,men ikke tungtHm.. Usikker. Handler om en prest som drikker og røyker, en vampyr, demon-engel-baby-kraft, og to engler.
Mannen som ville se serien, så.. Jeg titter bare jeg og.
Isj, kjedelig når de ikke sover godt :/
Gammel er di da?Da håper jeg bhg hjelper på denne frøkna ogsåhihi. Ikke kjekt å være snørrete nei