Får vel introdusere meg...

Kattepus84*

Flørter med forumet
Har vært bruker av babyverden tidligere og har et prøverørsbarn. (Hun er nå 5 1/2)
Selv er jeg 32...
Har liksom ikke trodd at jeg kan bli gravid... men i sommer fikk jeg ny kjæreste og jaggu begynte jeg å føle meg dårlig i desember.
På nyåret tok jeg en test som viste seg å være positiv så det holdt! [emoji5]

Men aner ikke hvor langt jeg er på vei. Har vært hos legen og hun har ikke henvist meg videre til ul enda [emoji15]

Jeg pines i uvitenhet og hater disse gravidsymptomene.
Sist var jeg så heldig å ikke plages med noenting. Men denne gangen er det både kvalme, hodepine, ubehag, lite søvn og masse hormoner [emoji15] [emoji85]

Har vært bruker av babyverden tidligere og har et prøverørsbarn. (Hun er nå 5 1/2)
Selv er jeg 32...
Har liksom ikke trodd at jeg kan bli gravid... men i sommer fikk jeg ny kjæreste og jaggu begynte jeg å føle meg dårlig i desember.

Men aner ikke hvor langt jeg er på vei. Har vært hos legen og hun har ikke henvist meg videre til ul enda [emoji15]

Sist var jeg så heldig å ikke plages med noenting. Men denne gangen er det både kvalme, hodepine, ubehag, lite søvn og masse hormoner [emoji15] [emoji85]

Gratulere så masse. Men hvorfor henviste ikke legen deg?

Gratulerer så mye og velkommen [emoji173]
Trodde heller ikke jeg kunne bli gravid på egenhånd og ble skikkelig overrasket når vi ble gravid men vi ventet på ny ivf runde [emoji4]

Skal du til tul eller?

Gratulerer og velkommen! Blir spennende å se hvor langt du er på vei, da :D

Selv er jeg 32...

Gratulerer og velkommen!! Så dårlig å ikke få henvisning da! Tenker du å gå til TUL privat?

Gratulere så masse. Men hvorfor henviste ikke legen deg?

Godt spørsmål... men hun ville få svar på alle blodprøvene før hun skulle henvise meg til ul. Skjønner ikke helt hvorfor hun ikke bare kunne henvise meg med en gang :/
Dette er en ny lege også, så hun kjenner ikke til historien min, og jeg var så dårlig da jeg var der, at jeg orket ikke fortelle hele storyen.

Gratulerer så mye og velkommen [emoji173]
Trodde heller ikke jeg kunne bli gravid på egenhånd og ble skikkelig overrasket når vi ble gravid men vi ventet på ny ivf runde [emoji4]

Skal du til tul eller?

Takk takk. Legen skal henvise med til TUL for å finne ut termindato, men hun ville bare vente på blodprøvene først. Skjønner ikke hvorfor [emoji53] sa jo at jeg minst må være 7-8 uker på vei nå. Så får vel bare smøre meg med tålmodighet da [emoji12]

Gratulerer og velkommen!! Så dårlig å ikke få henvisning da! Tenker du å gå til TUL privat?

Takk, jeg håper legen får henvist meg videre snart. Hun sa hun skulle gjøre det når blodprøvesvarene kommer.

Takk takk. Legen skal henvise med til TUL for å finne ut termindato, men hun ville bare vente på blodprøvene først. Skjønner ikke hvorfor [emoji53] sa jo at jeg minst må være 7-8 uker på vei nå. Så får vel bare smøre meg med tålmodighet da [emoji12]
Skjønner ikke jeg heller.. Kunne jo bare sendt en henvisning, er jo som regel litt ventetid på å komme inn til gyn..
Har du vurdert å ta det privat?

Skjønner ikke jeg heller.. Kunne jo bare sendt en henvisning, er jo som regel litt ventetid på å komme inn til gyn..
Har du vurdert å ta det privat?

Ja hun sa jo at det tar ca 2-3 uker å komme inn, så hvorfor ikke bare sende henvisning med en gang liksom. [emoji36] men men... tenkt litt på å ta privat ul før den ordinære, men gidder ikke det nå... er så dyrt og jeg og kjærsten vil gjøre det når vi kan se kjønn... er for tidlig til å se det nå anyway. :/

Selv er jeg 32...

Så gøy :) Gratulerer:)

Ja hun sa jo at det tar ca 2-3 uker å komme inn, så hvorfor ikke bare sende henvisning med en gang liksom. [emoji36] men men... tenkt litt på å ta privat ul før den ordinære, men gidder ikke det nå... er så dyrt og jeg og kjærsten vil gjøre det når vi kan se kjønn... er for tidlig til å se det nå anyway. :/
Håpe at legen kan sende på mandag da, hvis det er da du får svar på prøva?

Enig at det er dyrt privat.
Jeg er så "heldig" og få dekket flere tul og er veldig glad for det [emoji4] Ringte bare rett til fertilitetsklinikken, og de følger meg opp selv om vi ble spontant gravide.

Gratulerer, så spennende.
Begynte du å føle seh dårlig allerede i jula kan du jo være lenger på vei?
Men ifølge sist menstruasjon da?

Back
Topp