I går.. da skjedde det..

babynusse87

Elsker forumet
I går virket det som kvalmen var litt på retur.. trodde jeg.. var litt men ikke så mye som tidligere.. så kom kvelden.. og det sa bare PANG! Ble helt satt ut.. svimmel,vondt i hodet.. og en kvalme det ikke går ann å beskrive Ingen oppkast.. men fy å fy.. hva skjedde? Våknet på morgenen og det er like ille fortsatt... wohoooo

Høres ikke trivelig ut. Håper det blir bedre utover dagen.. Hvor langt er du på vei?

Hjelpes! Hadde herværende så kvalm så hadde jeg stikki fingeren i halsen. Jeg blir alltid litt mindre kvalm etter jeg har fått kasta opp :yuck:

Huff! Var skikkelig kvalm i går jeg og, hadde heldigvis fri fra jobben, men skal jobbe i kveld og i morgen tidlig og er skikkelig spent på hvordan det skal gå! Har foreløpig ikke stått opp for føler meg fin så lenge jeg ligger i senga[emoji23]

Huff! Var skikkelig kvalm i går jeg og, hadde heldigvis fri fra jobben, men skal jobbe i kveld og i morgen tidlig og er skikkelig spent på hvordan det skal gå! Har foreløpig ikke stått opp for føler meg fin så lenge jeg ligger i senga[emoji23]
Hehe ja går fint i senga

Usj da. Hørtes ikke noe særlig ut. Håpe formen blir bedre. Æ ska prøv seaband om det sett igang te mæ. Nå så langt e æ bare småkvalm innimellom. Men e tidlig enda. Uke 5 i morra

Back
Topp