Skravletråd januar

Jeg kan.

Men farmor forsyner ungene mine med flere par i året. Veslemor som er snart 13 mnd gammel har sikkert fått 5-6 par hittil i sitt liv, de andre to har vel fått 2-3 par hver de også. De vokser ikke sååå fort. De har i bhg/skole, i skuffen og strengt tatt litt rundt i huset. Lillemor river av seg sine alltid og har et par single på stua (og sikkert partneren i skuffen sin i gangen) to par i jevnlig bruk, et par i stelleveska etc...

Så da sa jeg at hun kan nå godt lage noen litt større ;-)
Ja, ikke sant. Og da er det jo helt greit sånn sett. Har bare ingen jeg har god kontakt med som strikker såå mye. Og, Mamma f.eks, er heller ikke så glad i sokker og sånt [emoji14]

Ja, ikke sant. Og da er det jo helt greit sånn sett. Har bare ingen jeg har god kontakt med som strikker såå mye. Og, Mamma f.eks, er heller ikke så glad i sokker og sånt [emoji14]
Farmor strikker ca hele tiden. Det er ikke så mye annet hun gjør, og sokket er ca det eneste, for da har hun oppskrift i hodet, hun leser ikke oppskrifter lenger. Heldigvis har hun mange oldebarn.... ;-)

Farmor strikker ca hele tiden. Det er ikke så mye annet hun gjør, og sokket er ca det eneste, for da har hun oppskrift i hodet, hun leser ikke oppskrifter lenger. Heldigvis har hun mange oldebarn.... ;-)

Veldig greit med ting man kan ta ut av hodet da. Ikke så rart det blir en del sokker heller, for hennes del [emoji14]

Men egentlig er jeg ikke så lysten på lekeland. For da vil guttungen det også. Og jeg et meget godt fornøyd med å ha hans på skolen. Det er gratis så lenge vi inviterer hele klassen, og vi gjør det sammen med 1-2 andre som også har bursdag i august (eller, en i juli og en i august og min i august og evt en uka etter min, der er noen å ta av...) så det er ikke mye jobb på hver med baking og sånn heller, og flere voksne til å holde styr på dem. Liker det sånn.

Det høres mest lettvint og ikke minst billig ut!:)
Har hatt bursdag på lekeland en gang og mener jeg betalte over 3000,-.... kan ikke holde på sånn når man har 3 barn:P

Det høres mest lettvint og ikke minst billig ut!:)
Har hatt bursdag på lekeland en gang og mener jeg betalte over 3000,-.... kan ikke holde på sånn når man har 3 barn:P
Ja, lettvindt og billig er bra. Det koster dog 1700 å ha det der for søsken som ikke har begynt på skolen er det avklart. Vi får se hva vi finner på

Back
Topp