marsdrøm <3
Forelsket i forumet
Har tenkt å kjøpe en vårjakke eller en vårdress til lille E, har tittet litt på de fra Mini A Ture, men er så usikker på om jeg skal kjøpe jakke eller dress ;o Hva anbefaler dere?? <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dress! Men man må nok ha jakke også![]()
Til våren vil de jo begynne å gå, og bevege seg på lekeplass og sånn. Da er en god dress gull!
Har god erfaring med reima. Men lurer på å prøve polarn o pyret sin til våren.![]()
Foreløpig er det vinterdress som er aktuelt da. Så har ikke tenkt så mye på vårdress enda. Har en gul fra reima i 86 etter storesøster, men den passer neppe lillebror nå i vår.
Har kjøpt en jakke til våren. Ser ikke for meg at mini kommer til å være så mye ute å gå før hun er et år i slutten av april. Og i vogna har hun pose. Blir det krise så får vi heller kjøpe en bukse i tillegg. Har kjøpt regndress i størrelse 86 da slik at hun kan ha den til høsten i barnehagen.
Om ungen skal starte i barnehage til våren så ville jeg nok valgt dress.
Kommer jo selvfølgelig ann på hvordan man er ellers ja. Vi kommer nok ikke til å krabbe rundt. Kanskje huske litt til våren. Men siden hun nekter å sitte inni posen så trenger vi jakkeUavhengig av barnehage er vi mye ute å leker. Eldste gikk ikke før hun var 15mnd men hadde stor glede av å krabbe rundt på lekeplass før den tid. Så hos oss er dress en nødvendighet selv om han ikke går i barnehage.![]()
Uavhengig av barnehage er vi mye ute å leker. Eldste gikk ikke før hun var 15mnd men hadde stor glede av å krabbe rundt på lekeplass før den tid. Så hos oss er dress en nødvendighet selv om han ikke går i barnehage.![]()