Jobb?

Måtte legge inn årene her.. Jobber med salg og service, fant ut i går at når man begynner å brekke seg og nesten går i gulvet av svimmelhet foran kundene.. Da er det stopp [emoji12]
Kommer heller til å stikke innom og gjøre noen småting, når jeg har litt bedre perioder..
Akkurat nå er knøttet i magen viktigere [emoji173]

Jobber i hj.spl, må vurdere å sykemelde meg fram til kvalmen gir seg. Jeg klarer å fungere, men jeg syns ikke det er pent å stå å brekke seg forran pasienter i ett sett...

Jobber i butikk.. men kvalmen gjør sånn at jeg ikke fungerer helt optimalt Lege i morgen☺️

Jobber egentlig turnus, men blitt satt på dagjobb grunnet graviditeten. Laaaange dager, trøtt som en sokk og lyst til å tilbringe mest tid på do etter lunsj. Håper det bedrer seg etter uke 12 som de fleste sier:happy: Planer om å jobbe fullt så lenge det går:)

Jobber egentlig turnus, men blitt satt på dagjobb grunnet graviditeten. Laaaange dager, trøtt som en sokk og lyst til å tilbringe mest tid på do etter lunsj. Håper det bedrer seg etter uke 12 som de fleste sier:happy: Planer om å jobbe fullt så lenge det går:)
Hahaha! Jeg kjenner meg igjen. Er veldig av og på ift. symptomer, men de dagene jeg er fryktelig trøtt, trives jeg best på do [emoji14]

Jobber som pleiemedarbeider på bolig. Blir noen tunge dager innimellom. Men har planer om å holde ut så lenge som mulig

Jobber på pc på kontor 8-16 ukedager, og det går helt fint:) jeg har ikke blitt kvalmen enda, så begynner å lure på om den kommer i det hele tatt ?

Jobber på kontor fra 08-15:30 man-fre og ute og farter litt hver 4. helg. Er ikke kvalm, men litt uggen av og på. Har vært skikkelig trøtt noen dager på jobb og da går det seeeent. Ellers går det fint her [emoji4] håper det fortsetter sånn [emoji4]

Jobber. Men kjenner at jeg er mindre energi, og er uggen store deler av dagen. Kjempe trøtt når jeg kommer hjem.

Jobber på kontor fra 08-15:30 man-fre og ute og farter litt hver 4. helg. Er ikke kvalm, men litt uggen av og på. Har vært skikkelig trøtt noen dager på jobb og da går det seeeent. Ellers går det fint her [emoji4] håper det fortsetter sånn [emoji4]

Kontor og reisejobb, kult :)

Jobber, men er ekstremt sliten om dagene, så jobber ikke like lange dager. Får se hvor lenge jeg jobber, men så lenge som mulig i forhold til sikkerhet og rygg/bekken tillater det tenker jeg! Er trafikklærer ;)

Back
Topp