Barnerom til sept babyen?

Vi skal flytte om 2 mnd, da skal kommende storebror få sitt eget rom. Samsover enda, men på tide å teste ut storebror livet når vi flytter. Da skal han få juniorseng som bestefar driver å snekrer og litt maling :)

Vi kjøpte hus i sommer og jeg må innrømme at jeg allerede da hadde bestemt meg for hvilket rom som skulle bli barnerom [emoji6][emoji173]
Vil bytte vegger og gulv der inne, gleder meg stort til dette. Ventet og drømt om dette i mange mange år [emoji4]
Er gla vi rakk å selge leiligheten og kjøpe hus før vi blir tre. Tredje etasje uten heis med vogn, baby og matvarer er ikke helt enkelt vil jeg tru [emoji6]
Tar meg selv i å gå rundt og planlegge hvor jeg skal ha ting [emoji4]

Vi skal kjøpe hus snart, håper barnerom kan være klart til september [emoji16] men det er vel kanskje enklest å ha babyen på samme rom i starten [emoji4]

Har også lyst på det [emoji4] virker så koselig [emoji7]
Ja, er det jeg også synes [emoji4] Sitte å vugge mens man ammer eller bare koser og nynner litt for gullet sitt [emoji173] Tårevåt her jeg nå [emoji22] hormonell tru [emoji12]

Ja, er det jeg også synes [emoji4] Sitte å vugge mens man ammer eller bare koser og nynner litt for gullet sitt [emoji173] Tårevåt her jeg nå [emoji22] hormonell tru [emoji12]
Jaa, har du sett på noen fine?[emoji16] jeg fant en hos minikids, tror det var det siden heter, men de var jo kjempe dyre [emoji33] uff jeg griner av teite reklamer og dustete serier og blir skikkelig sint på bagateller! En berg og dalbane dette her [emoji23]

Jaa, har du sett på noen fine?[emoji16] jeg fant en hos minikids, tror det var det siden heter, men de var jo kjempe dyre [emoji33] uff jeg griner av teite reklamer og dustete serier og blir skikkelig sint på bagateller! En berg og dalbane dette her [emoji23]
Har ikke sett på noen spesiell enda. Men kommer til å se litt rundt. Kanskje det er noen på finn som man kan gi litt kjærlighet og få som ny [emoji4]
Kan bli litt sliten av de humørsvingningene ja [emoji12] I går begynte jeg å kjefte og smelle på dommeren når gubben så på fotball, og jeg er ikke spesielt interessert i fotball engang [emoji85]

2åringen har eget rom, septemberreka får eget rom. Det er kontor nå, så kontor må flyttes til kjelleren. Så må da pusse opp til kontor i kjeller, der kontoret er nå pusset vi opp samtidlig som barnerommet til 2 åringen for 3 år siden. Senga blir jo sprinkelsenga vi har, ammestolen vi har og en kommode vi allerede har. Mer gardiner og litt småstæsj som må fikses :)

Har ikke sett på noen spesiell enda. Men kommer til å se litt rundt. Kanskje det er noen på finn som man kan gi litt kjærlighet og få som ny [emoji4]
Kan bli litt sliten av de humørsvingningene ja [emoji12] I går begynte jeg å kjefte og smelle på dommeren når gubben så på fotball, og jeg er ikke spesielt interessert i fotball engang [emoji85]
Håper også på mye finn saker jeg kan fikse, det er jo så koselig, i tillegg til at det er noe å gjøre mens vi venter [emoji4] syr og strikker en del på fritiden så jeg har søkt en del etter diverse å henge fingrene i [emoji4] holder nå på med en genser til meg selv, men det ble plutselig uinteressant da jeg sikker ikke kommer til å passe den når den skal brukes [emoji23] Rart hvordan alle følelser bare koker sammen, heldigvis merker jeg det selv og kan roe meg ned litt, men det er jammen ikke lett [emoji41]

Håper også på mye finn saker jeg kan fikse, det er jo så koselig, i tillegg til at det er noe å gjøre mens vi venter [emoji4] syr og strikker en del på fritiden så jeg har søkt en del etter diverse å henge fingrene i [emoji4] holder nå på med en genser til meg selv, men det ble plutselig uinteressant da jeg sikker ikke kommer til å passe den når den skal brukes [emoji23] Rart hvordan alle følelser bare koker sammen, heldigvis merker jeg det selv og kan roe meg ned litt, men det er jammen ikke lett [emoji41]
Blir litt spesielt når man har vært med å laga det [emoji173] Synd jeg aldri har klart og sette meg ned for å lære å sy og strikke ordentlig. Hadde liksom ikke tolmodighet til det og på skolen ville jeg heller ha sløyd [emoji85] hehe.. Men kanskje sette meg som mål og lære det i ventetiden [emoji6]
Klarer heldigvis å ta meg i det og roe meg ned de fleste gangene jeg også, men ikke alltid jeg rekker det gitt [emoji12]

Blir litt spesielt når man har vært med å laga det [emoji173] Synd jeg aldri har klart og sette meg ned for å lære å sy og strikke ordentlig. Hadde liksom ikke tolmodighet til det og på skolen ville jeg heller ha sløyd [emoji85] hehe.. Men kanskje sette meg som mål og lære det i ventetiden [emoji6]
Klarer heldigvis å ta meg i det og roe meg ned de fleste gangene jeg også, men ikke alltid jeg rekker det gitt [emoji12]
Det er jo kjempe koselig, stemmer ja til å lære [emoji1] det som er så greit med baby ting er at de er så små så det er fort å bli ferdig med [emoji7] bah hadde heller ingen tolmodighet til det på skolen, lærte meg det når jeg var ferdig med all festingen [emoji23]

Vesle i magen må sove på vårt rom i starten - gutten vår har sitt eget rom. Vi har mulighet til å gjøre om kontoret til soverom, så de får hvert sitt rom etterhvert - men håper egentlig på at vi har flyttet innen den tid :-)

Vi har bare to soverrom, det andre som 1-åringen sover på no er kombinert barnerom/gjesterom. Han sov på samme rom som oss til han var 1 år, så var heller ikkje nødvendig å lage til før. Vi håper på å få kjøpt noko større snart slik at alle får eget rom - då starter vi med å lage til skikkelig barnerom til størstemann :)

Så klar for å fikse babyrom!!! Kunne ønske jeg kunne begynne handlingen allerede. Rommet er klart, men mangler barnemøbler siden dette er vår første!

Det er jo kjempe koselig, stemmer ja til å lære [emoji1] det som er så greit med baby ting er at de er så små så det er fort å bli ferdig med [emoji7] bah hadde heller ingen tolmodighet til det på skolen, lærte meg det når jeg var ferdig med all festingen [emoji23]
Hehe... Får ta en tur innom farmor en dag fremover [emoji6]

Her skal vi gjøre om gjesterommet som ligger vegg i vegg med vårt eget:happy:
Masse planer, nytt vindu, nytt gulv+gulvvarme, lage innebygd kleskap, malingen sparer jeg til vi vet kjønn:love7 gleder meg mest til møbleringen, en lekker ammestol, en flott kommode, noen søte hyller, en seng vi vil gjøre litt ekstra ut av osv. :happy:

Back
Topp