HCG nivå

Det er jeg også :) med én gang kroppen var normal igjen, satt den.
Vi får håpe og krysse alt for at vi er heldigere denne gangen️️ [emoji173]️

Det skal jeg. Har du fått time til TUL?

Nei, legen ville vente med å sende henvisning til blodprøve nr 2 var kommet :-) Så blir nok på mandag :-)

Da har jeg snakket med legekontoret og prøva fra torsdagen var på 22000 [emoji1] Da var jeg 5+3, er det veldig høyt? Får google litt igjen, husker ikke hvordan den lista var igjen [emoji6]
Spurte veldig fint om å få ta en til i dag for å se stigning, og det fikk jeg heldigvis lov til [emoji4]

Da har jeg snakket med legekontoret og prøva fra torsdagen var på 22000 [emoji1] Da var jeg 5+3, er det veldig høyt? Får google litt igjen, husker ikke hvordan den lista var igjen [emoji6]
Spurte veldig fint om å få ta en til i dag for å se stigning, og det fikk jeg heldigvis lov til [emoji4]

Aner ikke, klarer ikke å bli klok på det

Da har jeg tatt min andre prøve...

Den første var på 1100, 19dpo.

Får svar på den andre i morgen... Nervøs...

Da har jeg tatt min andre prøve...

Den første var på 1100, 19dpo.

Får svar på den andre i morgen... Nervøs...

Sitter i samme båt! Her var det over 2000, 22 dpo (den ble tatt på fredag). Svei av en cbd i dag, den viste derimot kun 2-3, til tross for at jeg var godt over 2000 på fredag (det kreves 2000 for å slå ut på 3+) vet at jeg ikkje burde bekymre meg, meen ikke lett å la være :p får vite resultatet på dagens test i morgen jeg også.. driiitnervøs! Krysser fingra for oss begge :) jeg tror det går bra jeg :)

Sitter i samme båt! Her var det over 2000, 22 dpo (den ble tatt på fredag). Svei av en cbd i dag, den viste derimot kun 2-3, til tross for at jeg var godt over 2000 på fredag (det kreves 2000 for å slå ut på 3+) vet at jeg ikkje burde bekymre meg, meen ikke lett å la være :p får vite resultatet på dagens test i morgen jeg også.. driiitnervøs! Krysser fingra for oss begge :) jeg tror det går bra jeg :)

Er det ikke noe med at hCG vises først i blodet og så "går over" i urinen? Så om man f.eks mister og får svak gtest ville en blodprøve vist 5> ??
Altså om du hadde 2000 på hCG i blod, vil det ta en stund før det gir utslag på gtest. Som da kan forklare at du fikk 2-3? Pluss at man kan ikke stole 100% på de testene :)

Går nok bra :) oppdater da [emoji173]️

Her kommer en liten oppdatering fra meg: gode resultater på prøvene, over 2000 på fredag og over 7000 på mandag :) jeg er sååå lettet og glad nå! [emoji16]

Så gøy at dere har fått fin stigning. Jeg tok blodprøve på fredag og ny i dag. Jeg Fikk ikke vite hva den første viste da de ville se de i sammenheng. Jeg får ikke svar på prøven før neste uke! Er jo veeeeeeeldig lenge å vente da! Årsaken til testingen er at legen ikke fant hjertelyd på TUL på fredag. Blir en laaaang uke!

Back
Topp