Rosa i utfloden

Spent92

Andre møte med forumet
Blir gææærn av dette her jeg altså! Jeg er 6+2 i dag. Søndag hadde vi sex og jeg fikk rosa utflod bår jeg tørka meg. Ble bekymra nok da, men var bare med det ene tørket så roa meg litt. I dag tidlig hadde jeg antydning til lyserosa striper i utfloden, og det har det vært de tre siste dobesøkene. Skal sies at jeg studerer papiret når jeg tørker meg og da. Er masse hvitt og bare pittelitt av de lyserosa stripene. Samtidig er jeg drit kvalm og i dag kasta jeg opp for første gang i svangerskapet. Dette er jo tegn i to forskjellige retninger!!! Har andre opplevd dette!?

Har hatt rosa utflod/litt blodslim i utflod 3 dager dette sv.skap, og begge tidligere svangerskap.
Ikke no gøy, men her har alt gått bra fordi om.:)

Jeg blødde mye her om dagen :( var såpass at det rant rødbrunt blod ned i doet.. vi hadde ikke hatt sex på noen dager heller så aner ikke hva det kom av.. dro til lege og fikk gynekologisk undersøkelse og hun kunne fortelle meg at hun ikke så antydning til blog og mormunnen var lukket :s er skummelt med blod, så hvis du er bekymra burde du ta deg en legetime :)

Har hatt rosa utflod/litt blodslim i utflod 3 dager dette sv.skap, og begge tidligere svangerskap.
Ikke no gøy, men her har alt gått bra fordi om.:)

Nei setter en liksom litt av pinnen! Men bra å høre at det har gått bra med deg/dere <3 hvor langt var du da du blødde?

Prøver å roe meg med det. Er jo ikke stort å gjøre uansett. Gått med nattbind i hele dag og det er like hvitt! Leser jo at flere opplever det samme. Krysser alt jeg har - inkl. Beina [emoji23][emoji120]

Jeg har før dette vært gravid 2 ganger.
1 gang gikk det galt 7+4 elns, sndre gang ble det baby.

Går det galt så går det galt. Lite eller igrunn ingenting p gjøre med det. Det beste er å ikke stresse, slppe av og prøve nyte det!

Vet det ikke er lett men det er det beste <3

Jeg blødde mye her om dagen :( var såpass at det rant rødbrunt blod ned i doet.. vi hadde ikke hatt sex på noen dager heller så aner ikke hva det kom av.. dro til lege og fikk gynekologisk undersøkelse og hun kunne fortelle meg at hun ikke så antydning til blog og mormunnen var lukket :s er skummelt med blod, så hvis du er bekymra burde du ta deg en legetime :)

Ja, men har bestilt 31 januar, han legen er så sinnsykt opptatt. Tenker at det uansett ikke er noe jeg får gjort. Eneste er å slippe bekymringene da.. vurderer tidlig UL om en uke eller to. :) krysser fingre og tær for at du slipper å se blod igjen ;)

Man er veldig opphovnet i vevet nedi der når man er gravid. Det er ekstra mye blod som sirkulerer der, og at små blodårer sprekker i underlivet er ikke uvanlig, eller at man får små rifter, men ekkelt så klart. Spesielt nå, når vi går og klamrer oss til håpet om at alt skal gå bra til vi passerer de "magiske" 12 ukene. Håper det viser seg å være helt harmløst :)

Nei setter en liksom litt av pinnen! Men bra å høre at det har gått bra med deg/dere <3 hvor langt var du da du blødde?

Med storesøster opplevde jeg det flere ganger mellom uke 10 og 20. Ingenting før/etter.
Med lillebror fra uke 8 og siste gang i uke 16. 2/3 ganger med hver.
Nå har jeg hatt mye slim med litt blod ved dobesøk lørdag, søndag og igår. Positiv test i går og idag, så fortsatt veldig overasket over graviditet. Trodde det var mens som var i anmars. Nå håper jeg den holder seg langt unna ❤

Med storesøster opplevde jeg det flere ganger mellom uke 10 og 20. Ingenting før/etter.
Med lillebror fra uke 8 og siste gang i uke 16. 2/3 ganger med hver.
Nå har jeg hatt mye slim med litt blod ved dobesøk lørdag, søndag og igår. Positiv test i går og idag, så fortsatt veldig overasket over graviditet. Trodde det var mens som var i anmars. Nå håper jeg den holder seg langt unna [emoji173]

Godt å høre det har skjedd med flere. Huff, visste aldri hvor nervepirrende det skulle bli de første ukene, klarer ikke glede meg :(
Krysser alt jeg har for deg og at lille klamrer seg fast <3 er nok meninga skal du se! :)

Hvordan går det med deg? Jeg har også hatt både rosa utflod, brun utflod, slim og litt gammelt blod hele den siste uka. Er også bekymret! :nailbiting:

Blir gææærn av dette her jeg altså! Jeg er 6+2 i dag. Søndag hadde vi sex og jeg fikk rosa utflod bår jeg tørka meg. Ble bekymra nok da, men var bare med det ene tørket så roa meg litt. I dag tidlig hadde jeg antydning til lyserosa striper i utfloden, og det har det vært de tre siste dobesøkene. Skal sies at jeg studerer papiret når jeg tørker meg og da. Er masse hvitt og bare pittelitt av de lyserosa stripene. Samtidig er jeg drit kvalm og i dag kasta jeg opp for første gang i svangerskapet. Dette er jo tegn i to forskjellige retninger!!! Har andre opplevd dette!?

Jeg tror mest sannsynlig så var der pga dere hadde sex. Slimhinnene forandrer seg under graviditet:) krysser fingrene for at set ikke er noe annet <3

Hvordan går det med deg? Jeg har også hatt både rosa utflod, brun utflod, slim og litt gammelt blod hele den siste uka. Er også bekymret! :nailbiting:

Hadde bittelitt rosa i helt hvit utflod på torsdagsmorgen også. Ingenting etter det!! Skal på ultralyd i morgen for å sjekke!! Veldig spennende... :o er sinnsykt kvalm om dagen så har et håp om at det er ok, men i morgen kommer fasiten! Skal holde deg oppdatert!!

Hadde bittelitt rosa i helt hvit utflod på torsdagsmorgen også. Ingenting etter det!! Skal på ultralyd i morgen for å sjekke!! Veldig spennende... :o er sinnsykt kvalm om dagen så har et håp om at det er ok, men i morgen kommer fasiten! Skal holde deg oppdatert!!
Lykke til i morgen [emoji173]

Hadde bittelitt rosa i helt hvit utflod på torsdagsmorgen også. Ingenting etter det!! Skal på ultralyd i morgen for å sjekke!! Veldig spennende... :eek: er sinnsykt kvalm om dagen så har et håp om at det er ok, men i morgen kommer fasiten! Skal holde deg oppdatert!!
Lykke til, det går nok bra! ❤

Så fint at alt sto bra til med den lille!

Er nå selv supernervøs. Fikk rosa på papiret i går etter sex, og i dag har det kommet brunt ved hvert toalettbesøk. Vet at det mest sannsynlig bare skyldes sexen, men klarer jo ikkje slå fra meg tanken om at noe kan være gale.

Back
Topp