Rosa i utfloden

Spent92

Andre møte med forumet
Blir gææærn av dette her jeg altså! Jeg er 6+2 i dag. Søndag hadde vi sex og jeg fikk rosa utflod bår jeg tørka meg. Ble bekymra nok da, men var bare med det ene tørket så roa meg litt. I dag tidlig hadde jeg antydning til lyserosa striper i utfloden, og det har det vært de tre siste dobesøkene. Skal sies at jeg studerer papiret når jeg tørker meg og da. Er masse hvitt og bare pittelitt av de lyserosa stripene. Samtidig er jeg drit kvalm og i dag kasta jeg opp for første gang i svangerskapet. Dette er jo tegn i to forskjellige retninger!!! Har andre opplevd dette!?

Har hatt rosa utflod/litt blodslim i utflod 3 dager dette sv.skap, og begge tidligere svangerskap.
Ikke no gøy, men her har alt gått bra fordi om.:)

Jeg blødde mye her om dagen :( var såpass at det rant rødbrunt blod ned i doet.. vi hadde ikke hatt sex på noen dager heller så aner ikke hva det kom av.. dro til lege og fikk gynekologisk undersøkelse og hun kunne fortelle meg at hun ikke så antydning til blog og mormunnen var lukket :s er skummelt med blod, så hvis du er bekymra burde du ta deg en legetime :)

Har hatt rosa utflod/litt blodslim i utflod 3 dager dette sv.skap, og begge tidligere svangerskap.
Ikke no gøy, men her har alt gått bra fordi om.:)

Nei setter en liksom litt av pinnen! Men bra å høre at det har gått bra med deg/dere <3 hvor langt var du da du blødde?

Prøver å roe meg med det. Er jo ikke stort å gjøre uansett. Gått med nattbind i hele dag og det er like hvitt! Leser jo at flere opplever det samme. Krysser alt jeg har - inkl. Beina [emoji23][emoji120]

Jeg har før dette vært gravid 2 ganger.
1 gang gikk det galt 7+4 elns, sndre gang ble det baby.

Går det galt så går det galt. Lite eller igrunn ingenting p gjøre med det. Det beste er å ikke stresse, slppe av og prøve nyte det!

Vet det ikke er lett men det er det beste <3