Jeg trekker meg ut!

Jeg fortalte barnefar det for en uke siden, og han har ikke tatt kontakt med meg siden, ikke engang spurt åssen det går med meg, så jeg sitter med veldig miksa følelser. Synes ting er veldig tungt og vanskelig..

Jeg fortalte barnefar det for en uke siden, og han har ikke tatt kontakt med meg siden, ikke engang spurt åssen det går med meg, så jeg sitter med veldig miksa følelser. Synes ting er veldig tungt og vanskelig..
Huff. Det høres ganske så kjipt ut. Når du skriver det sånn så regnee jeg med at dere kansje ikke er sammen? Regner med at han jobber seg igjennom et tonn av følelser han og, selv om det sikkert hadde vært bedre for dere begge å snakke sammen:) men vi mennesker er heldigvis sånn, vi klarer det utroligste! Det gjør helt sikkert du og:) bare gi han litt tid:)

Jeg tror og HÅPER at han er i sjokk bare. Ja, vi er ikke sammen. Vil forklare mer når vi får skjult forum. UTÅLMODIG! :sour:

Jeg ville nok gitt det litt mer tid. Han trenger kanskje litt tid for å fordøye dette. Ikke gjør noe drastisk før dere har snakket sammen i hvert fall.

Jeg tror og HÅPER at han er i sjokk bare. Ja, vi er ikke sammen. Vil forklare mer når vi får skjult forum. UTÅLMODIG! :sour:

Er i ganske samme situasjon egentlig så bare å prate på pm eller noe om du trenger :) er selv singel med en barnefar som er i sjokk og ikke vet om han kommer til å stille opp

Er i ganske samme situasjon egentlig så bare å prate på pm eller noe om du trenger :) er selv singel med en barnefar som er i sjokk og ikke vet om han kommer til å stille opp

Skriv til meg, for jeg skjønner nada av PM her inne! Prøvde kontakte deg istad, men skjønte ikke.. :p

Sjekk innboksen din oppe på høyre side, der kommer personlige meldingene inn. Eller trykk på nikket til den du vil snakke med og trykk på start en samtale...
Jeg sendte deg en med nå. Se innboksen

Sjekk innboksen din oppe på høyre side, der kommer personlige meldingene inn. Eller trykk på nikket til den du vil snakke med og trykk på start en samtale...
Jeg sendte deg en med nå. Se innboksen

Jeg fant ut [emoji5]️ Bare jeg som ikke skjønte når jeg var på data'n. Men fant ut på telefonen, yeey! Takk :)

Back
Topp