Lek: svar uten ja/nei.

Ja - er konstant trøtt og sliten. Sist kunne jeg slappe av når jeg ville etter jobb. Denne gangen er det ikke like lett med en unge på under 2 år.

Har du på følelsen om det er en gutt eller jente?
Tidvis - men det skifter litt [emoji13]


Har du husket folat i dag?
 
Har planer om å ligge med bena høyt og slappe godt av! :D

Har du et kallenavn på mageboeren? :)

Kaller den for marken! Mini på 2 år så bilde av embryo i uke 5, da jeg spurte hva det var så sa han MARK! :')

Har du husdyr?
 
Det har vi ikke.


Hvilke symptomer har du?

Stort sett trøtt, murrer og det gjør vondt når jeg nyser :p kvalmen kom i uke 7 de andre gangene... Bare å glede seg.

Har du fått cravings?
 
Stort sett trøtt, murrer og det gjør vondt når jeg nyser :p kvalmen kom i uke 7 de andre gangene... Bare å glede seg.

Har du fått cravings?

Ingen cravings enda, men merker det er mye mat jeg IKKE har lyst på :p

Har dere planlagt ferie til sommeren? :)
 
Ingen cravings enda, men merker det er mye mat jeg IKKE har lyst på :p

Har dere planlagt ferie til sommeren? :)

Vi skal flytte i sommar så blir nok mye jobbing på mannfolket og mulig noe reising i vogn :) ellers blir det hjemme.


Har du plan for baby rom?
 
Har egentlig den store idén til baby rommet, men det er en god del som må gjøres før vi begynner med det :p

Hva hjelper deg igjennom en skikkelig hormonell dag? :)
 
Har egentlig den store idén til baby rommet, men det er en god del som må gjøres før vi begynner med det :p

Hva hjelper deg igjennom en skikkelig hormonell dag? :)

Har ikke hatt en hormonell dag enda, men kommer vel :p

Skal du på tidlig ul?
 
Ingen kvalme her! Tok noen uker sist før det satte inn, og ble heldigvis aldri skikkelig ille...

Skal du kjøpe babyrede?

Det har jeg ikke planlagt, vi har en babybag vi brukte til første som jeg tenkte å bruke igjen.

Skal du strikke noe til den lille?
 
Ville ikke det sist, usikker denne gangen :p

Noen luker/smaker du absolutt ikke klarer?
 
Back
Topp