Lek: svar uten ja/nei.

5+0

Hva er det første du tenker å kjøpe til den lille i magen?
Ingenting faktisk.. Eller, kommer jo til å kjøpe noe, men vi har det meste av utstyr fra mini, og arver (får tilbake) tøy. Trenger ny madrass til sprinkelsengen da, om storebror kommer seg over i ny seng før mini kommer :p


Har du tv'en på i bakgrunn nå?
 
Ingenting faktisk.. Eller, kommer jo til å kjøpe noe, men vi har det meste av utstyr fra mini, og arver (får tilbake) tøy. Trenger ny madrass til sprinkelsengen da, om storebror kommer seg over i ny seng før mini kommer :p


Har du tv'en på i bakgrunn nå?

Ja satt på en rar klisje varulv serie på Netflix. Skal egentlig vaske opp hehhehe


Gjør du mest hjemme eller deler dere på arbeide ?
 
Tenkte å lage middag og bake kake eller muffins. Søtsug uten like

Kjenner du noe action i livmora?
 
Ingen handling enda... Tenkte å vente litt

Er du sykemeldt?

Det er jeg ikke, går oppdelt skole år og jobber deltid da :) pga sykdoms fravær hehhe hadde littt uhell med mugg i tidligere leilighet vi leide og har fra før av kroniske luftveisplager.

Hvilken symptomer har du?
 
Det er jeg ikke, går oppdelt skole år og jobber deltid da :) pga sykdoms fravær hehhe hadde littt uhell med mugg i tidligere leilighet vi leide og har fra før av kroniske luftveisplager.

Hvilken symptomer har du?

Per nå er jeg sulten (selv om jeg nettopp spiste), har ømme pupper og litt metallsmak i munnen.

Hva synes du er det beste med å være gravid akkuratt nå?
 
Per nå er jeg sulten (selv om jeg nettopp spiste), har ømme pupper og litt metallsmak i munnen.

Hva synes du er det beste med å være gravid akkuratt nå?


Akkurat nå må det være å vite at jeg kan bli gravid, at kroppen min kan skape og huse ett pitte lite menneske :)


Har dere prøvd lenge ?
 
Startet prøvingen i april/mai - ble gravide i juni - sa i august - pause pga konisering - 2 pp - gravid på ny[emoji16][emoji173]️[emoji111]️️

Har dere navn klart?
 
Startet prøvingen i april/mai - ble gravide i juni - sa i august - pause pga konisering - 2 pp - gravid på ny[emoji16][emoji173]️[emoji111]️️

Har dere navn klart?
Det har vi ikke.


Har du fri fra jobb i helgen?
 
Konstant!



Merker du trøttheten? [emoji42]

Ja - er konstant trøtt og sliten. Sist kunne jeg slappe av når jeg ville etter jobb. Denne gangen er det ikke like lett med en unge på under 2 år.

Har du på følelsen om det er en gutt eller jente?
 
Back
Topp