Utslett på overarmene

Lille prikk

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Er det flere som har fått kviselignende utbrudd på overarmene ? :/ har fått over alt på armene , litt på ryggen og brystet , hadd de i over 1 mnd og blir ikke noe bedre :/ spurte jordmor , å hun sa det kunne være sånn hele svangerskapet :/ noen flere som har lignende ?

Hadde det med første. Fikk beskjed om at det var hormonelt. Det ble borte :)

Jeg hadde svangerskapskløe i mitt forrige svangerskap, så du burde ta det opp med legen, tilfelle det er det :) Jeg måtte ta blodprøver hver uke de siste ukene i svangerskapet pga svangerskapskløen også.

Jeg har det rundt munnen:( skikkelig frustrerende. Har aldri hatt kviser eller lignende i hele mitt liv, men nå har det tatt av!

Jeg hadde svangerskapskløe i mitt forrige svangerskap, så du burde ta det opp med legen, tilfelle det er det :) Jeg måtte ta blodprøver hver uke de siste ukene i svangerskapet pga svangerskapskløen også.

Jeg sa tul jordmora at det klødde litt , men der klør ikke noe nå , har hatt øitt kløe nederst på ryggen , men veldi lite

Jeg har litt sånne småkviser, men tenker at det bare er hormonelt. Har alltid hatt problemhud, så er ikke uvant med slike utbrudd, fikk det alltid når jeg hadde mensen

Jeg har det rundt munnen:( skikkelig frustrerende. Har aldri hatt kviser eller lignende i hele mitt liv, men nå har det tatt av!

Uff , det er kjipt .. har alltid hatt litt små kviser , men får store betente i ansikte ;) de som sier man får glød Når man er gravid stemmer ikke her [emoji2]

Tok det lang tid før det kom bort ? Jeg er litt for flink til å klø på de i tillegg [emoji47]
Gikk raskt bort etter fødsel :)
Det hjalp litt å smøre med fuktighetskrem.
Jeg ville så gjerne bruke rens. Men fikk beskjed om det var bare tull og ville ikke hjelpe.

Jeg ville så gjerne bruke rens. Men fikk beskjed om det var bare tull og ville ikke hjelpe.
Rens vil jeg absolutt ikke si er tull! Om jeg ikke renser huden min vil jeg hvertfall få kviser, og utslettet i ansiktet mitt blir værre om jeg ikke renser :) Men det er sikkert veldig individuelt da.

Har kviser i ansiktet. Hurra for "gravidglød" aka fet hud [emoji51]

Rens vil jeg absolutt ikke si er tull! Om jeg ikke renser huden min vil jeg hvertfall få kviser, og utslettet i ansiktet mitt blir værre om jeg ikke renser :) Men det er sikkert veldig individuelt da.
Ansiktet renser jeg hver dag :)
Men det er armene jeg tenkte på.

Aha , så jeg kommer til å se sånn ut frem til fødselen ;) perfekt [emoji2] syns det er så ille når jeg bruker t skjorte på trening :p ser jo helt forferdelig ut ;) Mn man må vell bare holde ut , og får verdens beste gave til slutt :)

Sist jeg var gravid fikk jeg eksem på armene :/ ikke fått det foreløbig denne gangen

Har også fått utslett/nupper, og klør ofte ubevisst og sikkert om natten til det kommer hull på huden. Skikkelig irriterende, ser lite pent ut. Har i tillegg fått ordentlig uren hud. Den der gravidgløden er bare en myte!!

Har også fått utslett/nupper, og klør ofte ubevisst og sikkert om natten til det kommer hull på huden. Skikkelig irriterende, ser lite pent ut. Har i tillegg fått ordentlig uren hud. Den der gravidgløden er bare en myte!!

Uff , noe må vi slite med , kjipt at det kansje ikke er borte før etter fødsel :/ lei av å se ut som en prikk iver hele meg [emoji38]

Jeg har også gått sånn utslett/nupper/kviser på skuldre, rygg og bryst. Godt å høre at det forsvinner etter fødselen! :) Er vant til å ha litt kviser i ansiktet, men huden har aldri vært så fin som den er nå

Back
Topp