Jeg fikk tak i Trailz ja, men det ser ut til at den raskt ble utsolgt.
Hvilken farge ble det?
Vi skal også ha Stokke Trailz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk tak i Trailz ja, men det ser ut til at den raskt ble utsolgt.
Hvilken farge ble det?
Vi skal også ha Stokke Trailz![]()
Det er en utrolig fin vogn! Det ble grey melangeDe hadde ikke tilbud på black melange som jeg i utgangspunktet hadde tenkt meg.
Lenge siden du spurte, men jeg fikk akkurat høre fra noen venner som har barn at "du må aldri kjøpe noe på fullpris!" Ham mente ikke nødvendigvis at ting er på tilbud, men de hadde spurt om rabatter og spart masse!Vet dere om det har vært/pleier å være noen tilbud eller rabatter på Stokke trailz? Jeg er usikker på om jeg skal kjøpe den iløpet av desember, eller vente og håpe på litt rabatt.
Jeg har jo god tid på meg, men det er litt greit å få unna de store utgifteneI tillegg er jeg typen som liker å ha ting klart leenge i forveien
![]()
Lenge siden du spurte, men jeg fikk akkurat høre fra noen venner som har barn at "du må aldri kjøpe noe på fullpris!" Ham mente ikke nødvendigvis at ting er på tilbud, men de hadde spurt om rabatter og spart masse!
Vi var ute og så på vogn i dag. La merke til denne nordic green. Er den annerledes enn andre Stokke Trailz? Eller er det bare fargen som er forskjellig? Vi fikk ikke spurt noen om det, for det var ganske mange i samme ærend i dagVi skal titte på Stokke trailz nordic green til uka, mannen her liker fargenSå vi får se hva vi ender opp med
![]()
Det er limited edition utgaven!Vi var ute og så på vogn i dag. La merke til denne nordic green. Er den annerledes enn andre Stokke Trailz? Eller er det bare fargen som er forskjellig? Vi fikk ikke spurt noen om det, for det var ganske mange i samme ærend i dag![]()
Aha, skjønner. Lekker!Det er limited edition utgaven!![]()
https://www.stokke.com/NOR/no-no/st...ws/Trailz-Nordic-Green-Exclusive-Edition.html
Den er griselekker!Aha, skjønner. Lekker!
Wooow, må sjekkes ordentlig ut! Kanskje jeg får bestilt nå![]()
Ja, jeg skal også bestille!![]()
Men du! Hvis det er sånn at barnashus gir 10% ved kjøp over 15.000kr så sparer man vel mer der, hvis du skal ha mer enn bare vogna da.. For regnet ut at det er 10% på denne siden også på vogna![]()
Men denne er uten sportsdelen som koster over 1000kroner. Så faktisk ikke billigere.. Barnashus selger understell, bagdel, og sportsdel til ca 12000.Wooow, må sjekkes ordentlig ut! Kanskje jeg får bestilt nå![]()