Lek: svar uten ja/nei.

Jump

Gift med forumet
Marsmellows-15
Septembergull'17
Hva sier dere til en liten lek her inne?

Denne leken er lett.. Den som svarer på et spørsmål, må svare uten å bruke ja eller nei. Når man svarer skriver man et nytt spørsmål til nestemann.



Først spørsmål:
Føler du deg gravid? :)
 
Ja, i dag kom kvalmen.

Har du tenkt på navn til den lille?
 
Nei

Er du kvalm?
Ja, i dag kom kvalmen.

Har du tenkt på navn til den lille?
Dere skal jo IKKE skrive ja eller nei :p

Jeg har tenkt på navn. Har et jentenavn jeg syntes er veldig fint fordi det blir etter en oldemor. Men er usikker om hva jeg syntes om navnet om det ikke hadde vært for oldemor :p Guttenavn har jeg ikke sett på, for det gjorde vi sist, så har liksom en ide om hva vi liker ;)



Har du barn fra før?
 
Dere skal jo IKKE skrive ja eller nei :p

Jeg har tenkt på navn. Har et jentenavn jeg syntes er veldig fint fordi det blir etter en oldemor. Men er usikker om hva jeg syntes om navnet om det ikke hadde vært for oldemor :p Guttenavn har jeg ikke sett på, for det gjorde vi sist, så har liksom en ide om hva vi liker ;)



Har du barn fra før?


Haha Jeg hoppet over ordet "uten" når jeg leste tydeligvis:wacky:

Jeg har 2 barn fra før.


Kjenner du flere som venter barn samtidig som deg?
 
Haha Jeg hoppet over ordet "uten" når jeg leste tydeligvis:wacky:

Jeg har 2 barn fra før.


Kjenner du flere som venter barn samtidig som deg?
Dama til sjefen kommer til å ha termin cirka tre uker før meg. Ellers er det en fra barselgruppen sist som er to uker før meg. Blir spennende å se om noen venner hopper på babybølgen også, selv om jeg har mine tvil..



Har du tatt dagens dose med folat?
 
Det pleier jeg å gjøre hver dag, men i dag har keg glemt det. Er så kvalm, gikk på kjøkkenet for å hente ritzkjeks og glemte forlaten. Bra du minnet meg på det!

Syns du første trimester er trasig?
 
Det er ihvertfall skummelt og spennende! Spiser du for to eller som to?
Ehhh.. for to (om det vil si cirka normalt matinntak).

Har dere bestemt dere om hvordan graviditeten skal ''avsløres''?
 
Back
Topp