Gravid igjen :)

ønsker2016baby

Flørter med forumet
Flere gravide igjen med termin august -17?

Blir akkurat 1,5 år mellom våre to små. Vil tru det blir hektisk men veldig gøy også [emoji173]
 
Gratulerer!
 
Gratulerer så mye [emoji173]️
 
Gratulerer så mye :)
Har termin juni-17 :)
 
Gratulerer <3 to tette er supert og ikke så hektisk som en skulle tro. Det er min erfaring i alle fall :) er 1 år og 4 mndr mellom mine to yngste
 
Flere gravide igjen med termin august -17?

Blir akkurat 1,5 år mellom våre to små. Vil tru det blir hektisk men veldig gøy også [emoji173]

Gratulerer! :D Jeg har aldri prøvd to tette, men har 4 år mellom mine og sjalusien har ødelagt myye. Tror hun var alene for lenge, så det har vært svært tøft for både storesøster og for oss. Med to tette vil nok ikke store reagere så mye, så jeg ser på det som en stor fordel. Skal vi ha en til blir det ikke å vente for lenge :)
 
Gratulerer! :D Jeg har aldri prøvd to tette, men har 4 år mellom mine og sjalusien har ødelagt myye. Tror hun var alene for lenge, så det har vært svært tøft for både storesøster og for oss. Med to tette vil nok ikke store reagere så mye, så jeg ser på det som en stor fordel. Skal vi ha en til blir det ikke å vente for lenge :)

Så koselig å høre fra deg, husker deg fra før februar spirene satt:)
Det kan nok være sant som du sier ja. Men blir det to gutter ser jeg for meg mye F***skap Hahahahahaha
 
Gratulerer til alle :)
 
Back
Topp