Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Monitoren tar den første syklusen utgangspunkt i en gjennomsnittlig syklus altså 28 dagers :) så første syklus bruker den til å bli kjent med deg, andre syklus vet den litt mer om deg og den tredje syklusen tar den vel gjennomsnittet og ber om tester ut ifra de to første syklusinformasjonen den fikk :)

Okei, da vet jeg litt mer :D får lese meg litt opp når den kommer. tror første syklus så kommer jeg til å teste med både monitoren og med strimler :p bare sånn for å være på den sikre siden :p
 
Okei, da vet jeg litt mer :D får lese meg litt opp når den kommer. tror første syklus så kommer jeg til å teste med både monitoren og med strimler :p bare sånn for å være på den sikre siden :p

Det er det jeg skal gjøre denne syklusen også, siden jeg vet jeg får positive strimler :)
Men monitoren er enkel og skjønne seg på og man får klart svar :)
 
Det er det jeg skal gjøre denne syklusen også, siden jeg vet jeg får positive strimler :)
Men monitoren er enkel og skjønne seg på og man får klart svar :)

Blir spennende :D regner med ny syklus starter over helgen en gang :D har kjøpt inn grapefrukt juice og loads of vitaminer (Y) spiser sundt og rører mer på meg så håper det hjelper på :D man må jo bare gjøre alt man kan for at det skal bli klaff :D når mannen kommer hjem fra nordsjøen skal han få en dosett med vitaminer han også som han må ta hver dag :D gjelder å holde seg på topp :D (Y)
 
Hvor lenge har du brukt den?
Brukte den for ca et år siden, men hadde så uregelmessige sykluser da at det ikke fungerte.
Er på trendje pp nå etter å ha startet igjen. :)
 
Sniker meg inn her jeg :) Jeg har Clearblue advanced og går nå inn i andre syklus med denne. Første syklus var mer for å bli litt mer kjent med egen kropp. Denne gangen er jeg og samboer blitt enig om å begynne å prøve. Er på CD 10 nå. Sist fikk jeg maksimal på CD 20 og 21, så det blir jo spennende å se om det slår til rundt de dager denne syklusen også:D
 
Henger meg på jeg også :) første pp med monitoren og hadde seks dager med høy, men ingen Max. Hatt endel utflod/slim siste 4 dagene. Så spennende å se om det er en spire inni der til tross for at jeg ikke fikk Max på monitoren. :)
 
Henger meg på jeg også :) første pp med monitoren og hadde seks dager med høy, men ingen Max. Hatt endel utflod/slim siste 4 dagene. Så spennende å se om det er en spire inni der til tross for at jeg ikke fikk Max på monitoren. :)

Etter 6 dager med høy, gikk den ned til lav igjen da?

Her skal jeg ha første pp med monitoren og tenkte jeg skulle teste med el-strimler i tillegg for å dobbeltsjekke ^^ siden monitoren nok må bli kjent med meg først :p
 
Etter 6 dager med høy, gikk den ned til lav igjen da?

Her skal jeg ha første pp med monitoren og tenkte jeg skulle teste med el-strimler i tillegg for å dobbeltsjekke ^^ siden monitoren nok må bli kjent med meg først :p

Gikk ned til lav igjen ja. Etter en dag med lav spurte den ikke flere tester
 
Slenger meg på, kjøpt cb monitor i dag, ventet spennt på tr nå for og registrere min første syklus :) hadde en sa i desember så det blir første pp etter sa nå ;-)
 
Må man bruke teststrimler fra samme pakke hver periode ? kjøpte en monitor hos ei her inne, og fikk med en pakke som var 9 El tester igjen i og noen G tester :) men holder jo neppe med 9 EL tester.. kan jeg bruke de, for så å ta noen ifra en ny pakke ?
 
Må man bruke teststrimler fra samme pakke hver periode ? kjøpte en monitor hos ei her inne, og fikk med en pakke som var 9 El tester igjen i og noen G tester :) men holder jo neppe med 9 EL tester.. kan jeg bruke de, for så å ta noen ifra en ny pakke ?
Jada, er ikke nøye om du tar fra samme pakke, eller en ny fra 10 forskjellige pakker. :)
 
Første test med monitoren er tatt, og den sier Lav :) Blir spennende å se om den går opp til høy og ikke minst max etterhvert :D
 
Første test med monitoren er tatt, og den sier Lav :) Blir spennende å se om den går opp til høy og ikke minst max etterhvert :D
Det er alltid like spennende det:) Du skal se at det dukker opp både høy og max etterhvert ;)

Etter å ha testet i 6 dager er jeg riimerlig lei av å få lav nå. Syntes den i alle fall kan komme opp på en høy til i morgen - hilsen en stk utålmodig frøken:shifty:
 
Første testing med monitor.. Syns det var tidlig å starte testingen allerede på CD 6 meeen :p
 
Første testing med monitor.. Syns det var tidlig å starte testingen allerede på CD 6 meeen :p

Hehe, er for at den skal bli kjent med deg ;) må regne med å bruke 20 tester første gangen i værste fall :p

Jeg er over ti tester nå, og dag 4 med høy :p håper på Max snart :)
 
Hehe, er for at den skal bli kjent med deg ;) må regne med å bruke 20 tester første gangen i værste fall :p

Jeg er over ti tester nå, og dag 4 med høy :p håper på Max snart :)
Så man starter ikke hver syklus på CD 6 med andre ord ? :p
 
Så man starter ikke hver syklus på CD 6 med andre ord ? :p

Nei, når den blir kjent med deg vil den spørre etter test ut i fra hvordan syklusen din er :) kan hen den ikke spør før CD9 kanskje neste gang, om du har lang syklus :)
 
Back
Topp