Bil med plass til 3 barn og 2 voksne

Apemor

Glad i forumet
Noen med et godt forslag? Blir 2 puter og et sete. Ser meg helt vill i den biljungelen. Vi er kanskje flere med problemstillingen :)

Vi har Ford s max med to beltestoler i for øyeblikket. Har hatt begge bakovervendt, og enda hadde begge vi to voksne plass foran og det er plass i midten til enda et sete :)

Vi må ha ny bil. Ser primært på Volkswagen Sharan og Ford S-max. Liker delte bakseter, gir god plass.

Jeg har sett på peugot 5008 eller ford s-max.

Vi og må ha ny bil trur jeg. Vi må ha to bakovervendte seter da. Noen erfaringer med Skoda superb? :)

Vi og må ha ny bil trur jeg. Vi må ha to bakovervendte seter da. Noen erfaringer med Skoda superb? :)

Vi hadde superb for 2-3 år siden som hovedbil. Elsket den bilen. Kjempegodplass i bagasjerom og benplassen er fenomenal, men ikke ekstremt god plass mellom setene baki. Blir nok trangt med 3 bilstoler i den for å si det slik, men ellers en fantastisk bil!

Har så lyst på den nye tiguanen men det blir kanskje ikke noe av det :p vil ha plass til en Stokke trailz i bak, og grei seteplass til kidsa :p

Audi Q7.
Vi får en Q5 til våren, men 7ern har ekstra sete baki :)

Jeg ønsker meg Ford galaxy :) men i samme klasse med delte bakseter er også Ford s-Max, vw sharan og vw touran. I tillegg citroen c4 picasso, den kunne jeg også godt tenkt meg :)

Vi har CR-V med tre seter bak. Går dette bra, må vi ha syvseter [emoji14]

Back
Topp