Nye episoder av fødeavdelingen

Apemor

Glad i forumet
Yes! Var reklame i dag som sa det kommer nye episoder :) sa ikke noe om når , men regner med det er før babyene våre kommer ihvertfall :p Hadde dere blitt med på fødeavdelingen om dere hadde fått tilbudet?

Yes! Var reklame i dag som sa det kommer nye episoder :) sa ikke noe om når , men regner med det er før babyene våre kommer ihvertfall :p Hadde dere blitt med på fødeavdelingen om dere hadde fått tilbudet?

Haha, jeg elsker å stå på scenen eller være på TV og showe for folk, men akkurat fødselen vil jeg nok ikke dele. Hehe. :)

Jeeeiii! Skulle begynne noe nytt på FEM også ikveld ;)

Aldri livet, syns det er så flaut å se på dem damene på tvprogrammet. De britiske spesielt, gud så mye rart dem liret av seg.

Bare meg som ikke vil se sånt helt ennå? Prøver å se alt annet igrunn, så jeg glemmer litt jeg er gravid. Sånn at tiden ikke skal gå så sakte :p

Enig med deg i de britiske , men synes de norske seriene som jordmødrene og fødeavdelingen Norge har vært veldig fine :)

Joda, jeg har grått mine modige rørte tårer innimellom, må si det :p Men jeg får litt hetta av fødsler, til min svigersøsters store glede! Hun er jordmor og sender meg alt mulig av fødevideoer, får helt angst xD

Back
Topp