Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes! Var reklame i dag som sa det kommer nye episodersa ikke noe om når , men regner med det er før babyene våre kommer ihvertfall
Hadde dere blitt med på fødeavdelingen om dere hadde fått tilbudet?
Haha, jeg elsker å stå på scenen eller være på TV og showe for folk, men akkurat fødselen vil jeg nok ikke dele. Hehe.![]()
Yes! Var reklame i dag som sa det kommer nye episodersa ikke noe om når , men regner med det er før babyene våre kommer ihvertfall
Hadde dere blitt med på fødeavdelingen om dere hadde fått tilbudet?
Aldri livet, syns det er så flaut å se på dem damene på tvprogrammet. De britiske spesielt, gud så mye rart dem liret av seg.
Bare meg som ikke vil se sånt helt ennå? Prøver å se alt annet igrunn, så jeg glemmer litt jeg er gravid. Sånn at tiden ikke skal gå så sakte![]()
Enig med deg i de britiske , men synes de norske seriene som jordmødrene og fødeavdelingen Norge har vært veldig fine![]()
Joda, jeg har grått mine modige rørte tårer innimellom, må si detMen jeg får litt hetta av fødsler, til min svigersøsters store glede! Hun er jordmor og sender meg alt mulig av fødevideoer, får helt angst xD
Bare meg som ikke vil se sånt helt ennå? Prøver å se alt annet igrunn, så jeg glemmer litt jeg er gravid. Sånn at tiden ikke skal gå så sakte![]()