Irritert på mannen

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Vi slapp nyheten nyttårsaften rett over midnatt på Facebook. Var da halvveis. Jeg delte nyheten ved å legge ut bilde av 2store binders en litt mindre og en som lå inni den store.
Mannen har aldri vært en som har funnet på måter å si ting på, men ser bildet mitt og forsøker dele det på egen side. Jeg sier at jeg helst vil at han kommer på noe selv, ikke bare kopierer meg. ( Mange felles venner og mange slektninger på hans side som jeg har sperret fra å se mine statuser).

Idag ser jeg mannen har kopiert bildet mitt og lagt det ut som sitt eget, med nesten samme tekst som meg. Ble irritert, spesielt siden jeg sa ifra på forhånd hva jeg syntes om det. Så har han bare trosset meg og gjort det likevel.

Jeg er så sint nå

Jeg ser ikke problemet med at dere har samme innlegget? Det er jo om barnet dere skal ha sammen. Hvorfor skal det være nødvendig for dere å finne ut ulike metoder å annonsere det på?

Jeg ser ikke problemet med at dere har samme innlegget? Det er jo om barnet dere skal ha sammen. Hvorfor skal det være nødvendig for dere å finne ut ulike metoder å annonsere det på?

Fordi jeg har planlagt dette lenge. Han må jeg nesten tvinge til å snakke om babyrelaterte temaer. Så bare kopierer han meg. Det irriterer meg at han ikke tenker ut ting selv, bruker egne ord etc...

Dette er mer en prinsipp sak hvor han gjorde noe selv om han visste jeg ikke likte det. Ikke første gangen

Unnskyld om jeg er ufølsom men skjønner ikke helt problemet :'-) men får på følelsen at det ligger noe mer bak, og man har rett til sine følelser. Men det er jo deres felles barn, så hvorfor ikke lage en felles post der den som ikke poster er tagget, da ser alle vennene deres det. Sånn har vi gjort det på de to barna vi har! Føles både lott rart, og unødvendig å lage hver sin :)

Dere burde ha avtalt dette på forhånd og lagt ut hver deres samtidig :) Ellers som nevnt: at den ene legger ut og tagger den andre.

Men gjort er gjort. Ikke vær sur på han da <3

Jeg ser heller ikke helt problemet i det... Men jeg er som noen over her har nevnt, at det kanskje er noe mer som ligger bak at dette ble et irritasjonsmoment. Vi må passe på at hormonene våre ikke ødelegger forholdet heller :)
Men dere skulle nok snakket nærmere om hvordan dere skulle dele nyheten og blitt enige :) Bildet med binders er jo ikke originalt, det er flere som har delt lignende bilde for å annonsere ankomsten av et nytt familiemedlem.

Ja, det ligger mer bak. Men det behøver ikke å bli fortalt her. Mannen og jeg har det fint sammen og ordner opp i krangler. Nå hadde jeg bare behov for utblåsning av hormonell følelse. Forståelse av noen som vet hvor uforståelige følelsene kan være. Men men.... legger denne tråden død nå.

Det er nok litt for mye å forlange av en mann [emoji14] vi er ikke like. Kvinnen er fra Venus og Mannen er fra Mars er det noe som heter. Nå så er jo den bindersen ganske oppbrukt den også da så din ide var det jo ikke. Tror du heller skal være glad han i det hele tatt ville dele, min ville knappt godta da jeg tagget han på innlegget mitt (han må trykke godta på det han blir tagget i).

Vi slapp nyheten nyttårsaften rett over midnatt på Facebook. Var da halvveis. Jeg delte nyheten ved å legge ut bilde av 2store binders en litt mindre og en som lå inni den store.
Mannen har aldri vært en som har funnet på måter å si ting på, men ser bildet mitt og forsøker dele det på egen side. Jeg sier at jeg helst vil at han kommer på noe selv, ikke bare kopierer meg. ( Mange felles venner og mange slektninger på hans side som jeg har sperret fra å se mine statuser).

Idag ser jeg mannen har kopiert bildet mitt og lagt det ut som sitt eget, med nesten samme tekst som meg. Ble irritert, spesielt siden jeg sa ifra på forhånd hva jeg syntes om det. Så har han bare trosset meg og gjort det likevel.

Jeg er så sint nå
Du har jammen ikke mye å bli irritert over som presterer å irritere deg over dette :p

Så mange koselige svar det var her da.... dere har sikkert ikke irritert dere over småting som mannen har gjort mens dere var gravide. Og har sikkert ikke hormoner utapå kroppen...

Som sagt så var det flere medvirkende årsaker.
Jeg er ikke langsint av meg. Trengte en utblåsning der og da, tydeligvis ikke forumet å gjøre slikt på...

Jeg merker selv veldig godt hvor annerledes jeg reagerer på situasjoner nå når jeg er gravid, så syns ikke trådstarter fortjener stygge kommentarer :/

Det er fullt lovlig å være uenig med reaksjonen hennes, men å være direkte stygg med hverandre syns jeg vi burde klare å holde oss unna!

Back
Topp