Hvor bo i Kristiansand?

• Trådstarter Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet Opprettet
M

Mamma_Lillemor

Guest
Vi skal flytte til Kr.sand med ei lita ei på snart 1 år. Håper på flere barn.
Hvor ville dere bosatt dere, og hvorfor? :)

(Har bodd der i 6 år før, men det var som student - så er mest kjent på Lund, Grim og Kvadraturen, men ønsker ikke de to sistnevnte, og Lund tror jeg ikke økonomien strekker til for..)

Randesundsområdet er veldig fint! Jeg og mannen har nettopp flyttet til Søm :) Det er jo litt mer unna sentrum enn Lund og Grim såklart. Velkommen tilbake til Kristiansand!

Kristiansand er en fin by :-)

Prisene varierer som du sier i de ulike områdene så sjekk litt på Finn ;-)

Skal dere jobbe? Kan være greit å tenke på hvor arbeidssted evt ligger i forhold til jobb...

Lykke til :-)

Kristiansand er en fin by :)

Prisene varierer som du sier i de ulike områdene så sjekk litt på Finn ;-)

Skal dere jobbe? Kan være greit å tenke på hvor arbeidssted evt ligger i forhold til jobb...

Lykke til :)
Vi skal jobbe, men vet ikke hvor enda. :)

Randesund er et fint område.
Skulle egentlig flytte til Østfold i sommer, men planene endret seg og vi havnet i Kristiansand :)
Angrer ikke et sekund!

(Har bodd der i 6 år før, men det var som student - så er mest kjent på Lund, Grim og Kvadraturen, men ønsker ikke de to sistnevnte, og Lund tror jeg ikke økonomien strekker til for..)

Lurer litt på samme:) vi tenker også på å flytte til Kristiansand:) men det blir i løpet av året da. Så usikker på hvor det blir..

Lurer litt på samme:) vi tenker også på å flytte til Kristiansand:) men det blir i løpet av året da. Så usikker på hvor det blir..
Vi havnet på Hånes :)
Gode bussforbindelser, under 15 minutter gange til badestrand, mange barnefamilier, skoler kjempenærme :)

Vi havnet på Hånes :)
Gode bussforbindelser, under 15 minutter gange til badestrand, mange barnefamilier, skoler kjempenærme :)

Hånes ja. Ikke kjent der. Hvor lang tid til sentrum derfra . Kunne tenke meg ikke så langt fra sentrum og nær sykehus kanskje :)

Randesundsområdet er veldig fint! Jeg og mannen har nettopp flyttet til Søm :) Det er jo litt mer unna sentrum enn Lund og Grim såklart. Velkommen tilbake til Kristiansand!
Signerer! Er fra Søm selv.
Supert sted!

Back
Topp