Sover mye etter forkjølelse

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Lillegutt har hatt en kraftig forkjølelse. Han er bedre nå men virker helt slått ut. Han sov i fire timer i strekk på dagtid. Han sovnet klokken seks og sover som en stein. Er litt bekymret siden han ikke har vært særlig til sovebaby. Noen som har erfart dette?

Hei,
Har ikke erfart dette selv, men vil jo tro det er normalt å sove litt ekstra.
Hvis du er veldig i tvil så hadde jeg kontaktet legevakten for å bare dobbeltsjekke. Synes det er bedre med en telefon for mye.

Så lenge han ikke er dehydrert, hadde jeg ikke bekymret meg. :)
Det er vanlig å sove mer i perioder for alle mennesker, og særlig når man er sliten i utgangspunktet.

Har han våte bleier og drikker nok?

Det er vanlig å sove mer i perioder for alle mennesker, og særlig når man er sliten i utgangspunktet.

Så lenge han har våte bleier så er det greit, da får han i seg nok. Om han spiser litt sjeldnere og sover mer en dag eller to går helt fint.

Lillegutt har hatt en kraftig forkjølelse. Han er bedre nå men virker helt slått ut. Han sov i fire timer i strekk på dagtid. Han sovnet klokken seks og sover som en stein. Er litt bekymret siden han ikke har vært særlig til sovebaby. Noen som har erfart dette?

Så lenge han har våte bleier så er det greit, da får han i seg nok. Om han spiser litt sjeldnere og sover mer en dag eller to går helt fint.

Hei,
Har ikke erfart dette selv, men vil jo tro det er normalt å sove litt ekstra.
Hvis du er veldig i tvil så hadde jeg kontaktet legevakten for å bare dobbeltsjekke. Synes det er bedre med en telefon for mye.
Vi skal til fastlegen på mandag for en sjekk. Han spiser kanskje ikke så godt som han pleier pga tett nese. Men jeg mater han hyppigere enn ellers. Han får flaske med pumpemelk. Har sett økende apetitt idag. Så det går rette veien. Det er bare sovingen som er anerledes. Typisk at man ønsker at babyen skal sove godt. Og når han sover godt så blir man bekymret [emoji23]

Back
Topp