Ergobaby 360!

Mackenzie87

Betatt av forumet
Hei og god jul alle sammen! Jeg har fått ergobaby 360 bæresele startpakke til jul. Noen som har erfaringer med denne? Jeg hadde babybjørn sist og likte den veldig godt, men har selvfølgelig solgt den. Ble glad for ny bæresele men vil gjerne vite noen erfaringer rundt denne?:) Fornøyd? Ikke fornøyd? Hvorfor? Hvorfor ikke?:) Jeg er usikker på om jeg skal bytte den eller ikke ;)

Brukte ergobaby 360 masse med storesøster. Er utrolig fornøyd med den. Vil nesten kalle det det beste babyinnkjøpet! :) Lett å ta av og på (noen kan synes det er litt vanskelig med den stroppen bak mellom skuldrene) og god å bære med. Jeg har bært mest på magen, først med henne mot meg og så fra meg når hun begynte å bli for nysgjerrig på å se. Men det har fungert greit å bære på ryggen også :) Har aldri prøvd å bære på hofta. Noe av det mest positive er kanskje at det er ergonomisk sittestilling for barnet. I enkelte bæreseler henger jo barnet i noe som ser ut som en veldig ubehagelig stilling.

Hei og god jul alle sammen! Jeg har fått ergobaby 360 bæresele startpakke til jul. Noen som har erfaringer med denne? Jeg hadde babybjørn sist og likte den veldig godt, men har selvfølgelig solgt den. Ble glad for ny bæresele men vil gjerne vite noen erfaringer rundt denne?:) Fornøyd? Ikke fornøyd? Hvorfor? Hvorfor ikke?:) Jeg er usikker på om jeg skal bytte den eller ikke ;)

Jeg hadde også Babybjørn sist, men har også solgt den. Vurderer Ergobaby, men har ikke undersøkt enda hvilke som anbefales nå.

Brukte ergobaby 360 masse med storesøster. Er utrolig fornøyd med den. Vil nesten kalle det det beste babyinnkjøpet! :) Lett å ta av og på (noen kan synes det er litt vanskelig med den stroppen bak mellom skuldrene) og god å bære med. Jeg har bært mest på magen, først med henne mot meg og så fra meg når hun begynte å bli for nysgjerrig på å se. Men det har fungert greit å bære på ryggen også :) Har aldri prøvd å bære på hofta. Noe av det mest positive er kanskje at det er ergonomisk sittestilling for barnet. I enkelte bæreseler henger jo barnet i noe som ser ut som en veldig ubehagelig stilling.
Hmm det høres jo ut som at denne anbefales da?:) og at det ikke var en så aller værst julegave heller ;) Vil tro jeg beholder den altså. Har smålest litt rundt og virker som de fleste er fornøyde :)

Vi hadde Babybjörn One først til vår første men solgte den og kjøpte Ergobaby 360 istedet. Sistnevnte passet ryggen min mye bedre. Med Babybjörn selen gikk jeg forholdsvis fort litt vondt i ryggen.
Nå venter vi nr 2 og jeg har kjøpt spedbarnsinnlegget då vi kan bruke Ergobaby selen fra tidligere av enn hva det ble med første mann.

Jeg tenkte å kjøpe ergobaby 360 :) syns den virker super.. men kommer til å kjøpe brukt..

Har ergobaby360 fra før og den er _best_. Har ingen erfaring fra andre heller da, men føler ikke at jeg trenger det. Best i forhold til behagelig å ha på, ergonomisk riktig (som slett ikke skal undervurderes for våre små håpefulle), lettvint å ta på, elsker alle de forskjellige stillingene, etcetc. Bruker den faktisk litt til mini på snart 2 om vi er på "evighetsturer", han er veldig flink til å gå selv men noen ganger er det greit å ha han på ryggen :)

Hmm det høres jo ut som at denne anbefales da?:) og at det ikke var en så aller værst julegave heller ;) Vil tro jeg beholder den altså. Har smålest litt rundt og virker som de fleste er fornøyde :)
Anbefales iallefall av meg! ;) Vi har og brukt selen på feks ferie/flyplass etter hun begynte å gå. God å bære med selv om ungen er blitt litt større :) (nå skal det sies at jenta mi er en miniutgave av et barn da :p)

Back
Topp