Hårtap

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
:( Noen som vet hvor lenge dette skal vare? Det er hår over alt og børsten må tømmes daglig. Jeg har ikke akkurat så mye å ta av fra før avo_O

Ehm. Jeg sniker litt og har vel ikke gode nyheter :-P Lille er over 10 måneder og jeg røyter like ille enda.

Varte leeenge husker jeg fra sist.. men blei utrolig nokk aldri tomt ;P

Varte leeenge husker jeg fra sist.. men blei utrolig nokk aldri tomt ;P

God trøst for her mister jeg så mye om dagen!
Var hos frisøren min før jul, for første gang etter fødselen og hun var nesten på gråten da hun så hvor jævlig håret mitt var blitt

God trøst for her mister jeg så mye om dagen!
Var hos frisøren min før jul, for første gang etter fødselen og hun var nesten på gråten da hun så hvor jævlig håret mitt var blitt
Tenkte å få bestilt time hos frisøren snart selv, men kjente jeg gruer meg til det nå.
Får bare kaste meg ut i det og få klipt meg litt kortere i håp om at håret ser fyldigere ut når det er litt kortere. Men vanvittig kjedelig å miste så mye! Bare jeg tar på det så er hånden full!

Jeg mister bare framme og resten ser bra ut. Ser nesten ut som jeg har fått lugg igjen :p

Hørt at det er in med viker☺️ Jeg røyter som en gal, men ser at mye er på vei ut igjen. Masse babyhår i hårfestet-kjempefint☺️ Hos meg har det pleid å avta rundt 5-6 mnd.

Krysser fingrene for det, men sånn som det ser ut nå så ser det relativt mørkt ut.
Tusen takk - spent på hva jeg synes om kortere hår:-D

Mister MYE jeg også. Svære dotter som ligger i dusjen etter meg. Kan bare stå å dra av, stopper ikke. Kunne sikkert dratt av alt om jeg ville. Sinnsyke stygge viker har jeg fått, tørr ikke gå til frisøren en gang :( Trooooor det begynner å komme noe nytt nå. Ser litt skjeggstubber fremme i hårfestet, blir sikkert ikke noe finere det når det vokser ut og blir 1-2 cm ny pannelugg :o

Back
Topp