Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kjøpte i dag, gikk for besafe izi plus, da kan han sitte bakovervendt lenge (opp til 25 kg)![]()
Faktisk denne jeg også heller i motSer det er ei i nærmiljøet som selger et som kun er brukt i 4 mnd til 1000 kr, men er i tvil om jeg våger å stole på fremmende ift om det har vært i kollisjon eller ei...
Vi kjøpte i dag, gikk for besafe izi plus, da kan han sitte bakovervendt lenge (opp til 25 kg)![]()
Er du begynt å bruke det??
Nei, skal hente d i morgen, men blir nok ikke lenge til vi tar d i bruk![]()
Har du prøvd det i bilen? Jeg fikk sjokk på hvor stort det var. Gikk akkurat i vår bil chevrolet tahoe[emoji5] jeg skal prøve det en tur til voss i morgen.
Ja det er stort, jeg fikk også sjokk da jeh satt det inn første gang. Heldigvis lenge til vi må bytte, håper eldste er ferdig med sete til da[emoji5]️
Min gutt er 67 lang og 8 kilo beltene på britax sete går ned bakom ryggen og det er på max lengde. Føler det er rett og galt å bytte... be safe izi plus er godkjent fra 0 -25 kilo.. vi skal bruke be safen fra bergen til voss i morgen... men jeg er redd det er for bratt i sete...
Det kan jo gå bra, men mine har slitt til å begynne med i besafesetene fordi de er brattere enn babysetene. Slik at når de har sovnet detter hodet fremover, siden hodet er tungt fremdeles.
Det kan jo gå bra, men mine har slitt til å begynne med i besafesetene fordi de er brattere enn babysetene. Slik at når de har sovnet detter hodet fremover, siden hodet er tungt fremdeles.
Skjønner ikke de har fått pluss på god liggestilling da[emoji5]