Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok den faktisk da jeg var 4+3. Det kan vel variere litt når den viser hva? Hmm.,Hadde håpet 2-3 selv i dag men fikk bare 1-2er 4+6
Jeg fikk tidenes julegave
var helt sikker på at jeg skulle få tante rød, men tok en test på juleaften i tilfellet og den var positiv! (3+6) Tok ny test i går og streken var sterkere

Vis vedlegget 213389 Jeg fikk tidenes julegavevar helt sikker på at jeg skulle få tante rød, men tok en test på juleaften i tilfellet og den var positiv! (4+0) Tok ny test i går og streken var sterkere
Vi har vært prøvere i 1,5 år og var til utredningssamtale i Haugesund 21. Des, lite visste jeg om at jeg var gravid da![]()
I dag er jeg 4+3
Gratulerer! Det er en deilig følelse. Jeg ble også gravid før utredning ifjor, mistet da. Men ble gravid igjen nå i julen! Deilig

14-16-18-20 DPO. Men jeg er så redd for at jeg har mistet (eller kjemisk). Jeg hadde blødning som vanlig mens 14-15-16 DPO. Vis vedlegget 213407
Hadde du mistet hadde ikke streken blitt sterkere, da hadde den blitt negativ eller like svak
Æsj, min viste fortsatt 2-3. Må ta en til på lørdag da. Det var dritt, nå kommer jeg til å gå å bekymre meg! :/Tok enda en nåVis vedlegget 213370
Æsj, min viste fortsatt 2-3. Må ta en til på lørdag da. Det var dritt, nå kommer jeg til å gå å bekymre meg! :/
Æsj, min viste fortsatt 2-3. Må ta en til på lørdag da. Det var dritt, nå kommer jeg til å gå å bekymre meg! :/
Hvor langt et du på veg? Ikke uvanlig å ikke få 3+ før nermere 6 uker ...![]()
Åh, takk for gode ordIkke gjør det . Så bare på mine . Samme dag det viste 1-2 så viste det 2-3. De er ikke veeeeeldig pålitelige synes jeg. Jeg skal teste 5+6 tenker jeg .
Åh, takk for gode ordnå blei jeg litt lettere! 5+2 idag, trudde den skulle vise 3+ etter 5 uker.. kanskje vente litt til da
testen er allerede kjøpt da! Hehe
Jeg håper du har rettHvis ikke det kan ta litt tid før kroppen slutter å produsere HCG?
Åh, takk for gode ordnå blei jeg litt lettere! 5+2 idag, trudde den skulle vise 3+ etter 5 uker.. kanskje vente litt til da
testen er allerede kjøpt da! Hehe