Hopper fra juni

mammahel

Betatt av forumet
Himmelbarn
Heihei, hadde egentlig termin i juni men har blitt satt frem til 31mai så jeg titter litt her og i juni :) vært på oul i og fikk se en frisk liten jente. Jeg må tilbake for en ny oul da vi ikke fikk se hjertet skikkelig. Men hun sa det så veldig bra ut :) jeg måtte drikke saft og hoppe rundt på gulvet :p kan vel presentere meg selv også siden jeg er i gang. 27-åringen bor på Sotra utenfor Bergen, har to gutter på 3 og 1år. Er student og bruker lang tid på det:p

Gratulerer med jenta og velkommen hit! :) Er selv student på deltid som har endt opp med å ta lang tid pga babyhumper på veien ;)

Gratulerer så mye, og velkommen hit! :)

Velkommen skal du være. Og gratulerer med prinsessen i magen.

Samme her! Ble flyttet termin fra 1.juni, og til 31.mai, så tenkte også å være i begge gruppene :)

Heihei, hadde egentlig termin i juni men har blitt satt frem til 31mai så jeg titter litt her og i juni :) vært på oul i og fikk se en frisk liten jente. Jeg må tilbake for en ny oul da vi ikke fikk se hjertet skikkelig. Men hun sa det så veldig bra ut :) jeg måtte drikke saft og hoppe rundt på gulvet :p kan vel presentere meg selv også siden jeg er i gang. 27-åringen bor på Sotra utenfor Bergen, har to gutter på 3 og 1år. Er student og bruker lang tid på det:p

Hei. Jeg hadde menstermin 2.juni men fikk termin 30.mai på oul [emoji2] Bor også i Bergen. Har to jenter; 1 på 5 og en på 20 mnd [emoji4] Dette blir 3.og siste, og vi vet ikke kjønn før h*n kommer ut [emoji4]

Vi mistet jenten vår 18+6 to dager etter oul, tidlig vannavgang og infeksjon .. masse lykke til videre :)

Å neeei det var veldig trist å høre. Håper det går greit med dere stor klem

Ånei, så utolig trist :( sender en god klem <3 <3

Back
Topp