Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff så kjedelig! Håper du slipper full overtid og at fødselen snart er i gangdenne gangen også... OVERTID!!!
Gikk 13 dager over med våre to andre, men nå er vist grensen 12 dager ifølge jordmor.
Så senest 1/1 blir det da.
Skal på overtidskontroll 29 desember på KK.
Vet selv at de fleste førstegangs går over termin, men hele familien min har fått før eller til termin såjeg var vel litt innstilt på det Huff, så kjipt å måtte vente så lenge. Det oppleves nesten litt urettferdig at noen slipper den lange ventetiden og får babyen sin litt før termin.
Men jeg tror at de babyene som får ligge i magen en stund ekstra, er sterkere og mer modne. Så er det jo en bonus kanskje om babyen blir født i 2017?
Håper formen din er grei, forholdene tatt i betraktning. Lykke til i innspurten!
Samme her, var ett lite slag i trynet når klokken bikket midnatt herVet selv at de fleste førstegangs går over termin, men hele familien min har fått før eller til termin såjeg var vel litt innstilt på det
Her er det maks 11 dager, så siste frist før igangsetting blir nyttårsafta her!
Håper du har født nådenne gangen også... OVERTID!!!
Gikk 13 dager over med våre to andre, men nå er vist grensen 12 dager ifølge jordmor.
Så senest 1/1 blir det da.
Skal på overtidskontroll 29 desember på KK.
Håper du har født nå![]()
Det forstår jeg veeeeeeldig godt! Gikk selv laaaangt over med første. Var så utålmodig at det kriblet langt ned i tærne. Du har all min sympati!Niks
7 dagen på overtid nå . Leiiii![]()