Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte bare kjøpe flere tester igår.
Øverste ble tatt på kvelden igår og den nede ble tatt i 3 tiden inatt, den er noe svakere, redd for at spiren ikke holder seg.....
Vis vedlegget 212924
Måtte bare kjøpe flere tester igår.
Øverste ble tatt på kvelden igår og den nede ble tatt i 3 tiden inatt, den er noe svakere, redd for at spiren ikke holder seg.....
Vis vedlegget 212924
Vis vedlegget 212932 ser dere stigning på disse? Synes ikke de blir noe sterkereskulle vel doble seg. Tatt 4 siste dagene
Vis vedlegget 212932 ser dere stigning på disse? Synes ikke de blir noe sterkereskulle vel doble seg. Tatt 4 siste dagene
Den Er sterkere! Tar du med morgenurin? Mine er sterkere på dagen/kvelden! Prøv det!
Noen som klarer å se stigning på disse testene? Øverst tok jeg lille julaften, den i midten på julaften og den nederste idag.
Jeg er 4+0 idag og synes den er så mye svakere enn sist jeg var gravid, fikk veldig sterk test 4+2 med førstemann :/
Vis vedlegget 213029
Ja, god stigning på disseNoen som klarer å se stigning på disse testene? Øverst tok jeg lille julaften, den i midten på julaften og den nederste idag.
Jeg er 4+0 idag og synes den er så mye svakere enn sist jeg var gravid, fikk veldig sterk test 4+2 med førstemann :/
Vis vedlegget 213029