Vondt etter epidural.

SMD

Gift med forumet
Himmelbarn
Desemberlykke2017
Er 4 uker siden fødselen og har begynt å få vondt der som jeg fikk epiduralen. Ikke når jeg tar på, men ved noen bevegelser. Er dette noe som er vanlig? Har ikke hatt vondt før den siste uken, synes bare det er merkelig at man skal få det så lenge etterpå.
 
Hatt det sånn jeg også, og kan fortsatt få det innimellom. Er snart 8 mnd siden fødsel her. Da jeg nevnte det til jordmor hadde hun ikke noe svar til meg på om det var vanlig eller ikke. Hun sa liksom ikke så mye :confused:
 
Hatt det sånn jeg også, og kan fortsatt få det innimellom. Er snart 8 mnd siden fødsel her. Da jeg nevnte det til jordmor hadde hun ikke noe svar til meg på om det var vanlig eller ikke. Hun sa liksom ikke så mye :confused:

Litt godt å vite at jeg ikke er alene, skal spørre legen når jeg har time om to ukers tid, men frykter at hun ikke vet noe. :(
 
Jeg hadde også vondt der en god stund etterpå, og jeg var god og blå også. Det gikk over. :)
 
Jeg hadde også vondt der en god stund etterpå, og jeg var god og blå også. Det gikk over. :)

Hadde ikke noe merker eller noe, og det begynte ikke å gjøre vondt før noen uker etter. Det som var så merkelig, er nå snart 6 uker siden og har ennå vondt. :(
 
Var hos legen i går og forklaringen er rett og slett at nålen går gjennom en del muskler før den kommer inn der den skal, derfor har jeg vondt ved gitte bevegelser og ikke når jeg trykker på plassen. Det vil gå over med tid :)
 
Er 4 uker siden fødselen og har begynt å få vondt der som jeg fikk epiduralen. Ikke når jeg tar på, men ved noen bevegelser. Er dette noe som er vanlig? Har ikke hatt vondt før den siste uken, synes bare det er merkelig at man skal få det så lenge etterpå.

Hvordan er det nå?
Hvor gjør det vondt?
Når gjør det vondt?
Når og i hvilken forbindelse oppstod smertene?
Hvor bevegelig er du nå i forhold til før fødselen?

Mvh Undre.
 
Hvordan er det nå?
Hvor gjør det vondt?
Når gjør det vondt?
Når og i hvilken forbindelse oppstod smertene?
Hvor bevegelig er du nå i forhold til før fødselen?

Mvh Undre.

Stort sett nå går det veldig fint.
Det gjorde vondt rundt der som epiduralen ble satt, og gjerne når jeg belastet ryggen. Kroppen min er ganske lik etter fødselen. Nå kjenner jeg ikke til noe vondt etter det, så det har nok gått over av seg selv. :)
 
Stort sett nå går det veldig fint.
Det gjorde vondt rundt der som epiduralen ble satt, og gjerne når jeg belastet ryggen. Kroppen min er ganske lik etter fødselen. Nå kjenner jeg ikke til noe vondt etter det, så det har nok gått over av seg selv. :)

Jeg har enda vondt 14mnd etterpå. Det var ikke insettingen som gjorde det men når de fjernet den. Den ble satt av anestesiologer (profesjonelle på emnet) men fjernet av en ung jordmor.

Mvh Undre.
 
Back
Topp