Reise med baby

ønskebarnet 81

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Har spandert tur til London til kjæresten min.Vi har med oss vår lille som blir 9 mndr når vi skal reise.Hvordan har dere gjort det med deres små når dere reiser?Hvordan er det og ha med babymat/mme på flyet.Delammer lille så er litt usikker på hvor mye vi skal ha med av mat.Og hvordan er det med vogn?Tenkte og ta med en enkel trillevogn som vi kan klappe sammen.Skal vogn sjekkes inn som spesialbagasje?[emoji5] [emoji5] [emoji5] [emoji5]

Vogn er spesialbagasje, om dere da ikke har så liten vogn at den er innenfor målene som håndbagasje (eks. yoyo). Men da kan du ikke ha med annen håndbagasje.
Mme og barnemat kan du ha med på flyet, men ikke mer enn det barnet skal spise.
Du bør ta med alt du trenger av barnemat, mme og bleier.

Reiser dere fra Gardermoen har de triller til utlån på flyplassen. Men vi brukte bare de små handlevognene med barnesete

Vogn er spesialbagasje, om dere da ikke har så liten vogn at den er innenfor målene som håndbagasje (eks. yoyo). Men da kan du ikke ha med annen håndbagasje.
Mme og barnemat kan du ha med på flyet, men ikke mer enn det barnet skal spise.
Du bør ta med alt du trenger av barnemat, mme og bleier.
Oki.Har ikke registrert noe spesialbagasje jeg....Kan man gjøre det etterpå?Var litt stresset når jeg bestilte billettene [emoji14][emoji14][emoji14]

Oki.Har ikke registrert noe spesialbagasje jeg....Kan man gjøre det etterpå?Var litt stresset når jeg bestilte billettene [emoji14][emoji14][emoji14]
Tror det går fint, vogn er sjelden noe problem å ha med. sjekk hjemmesiden til flyselskapet. Ryanair er de eneste som kan være litt kjipe å forholde seg til når det gjelder bagasje. Er en grunn til at det er billig, elendig service.

Tror det går fint, vogn er sjelden noe problem å ha med. sjekk hjemmesiden til flyselskapet. Ryanair er de eneste som kan være litt kjipe å forholde seg til når det gjelder bagasje. Er en grunn til at det er billig, elendig service.
Vi skal reise med norwegian.Skal ringe de etter jula er ferdig og undersøke [emoji16]

Vi skal reise med norwegian.Skal ringe de etter jula er ferdig og undersøke [emoji16]

Når vi reiste med Norwegian fikk vi ha med vogna helt til vi gikk ombordstigning i flyet, så tok de den rett inn med bagasjen, og vi fikk den ved spesialbagasjeutleveringen da vi landet. Kostet ikke noe for det.

Du får med vogn på Norwegian på små barn, sjekkes inn på spesial bagasje uten ekstra kostnad.

Kan være greit å ha prampack eller en vogn du ikke er redd for da de er kibe dersom noe skjer med vogna uten prampack...

Bruker bæresele til flyturen og har med vogn som er god å sove i (full liggestilling).

Vogn er spesial bagasje oh man kan leie prampax på de fleste flyplasser. søk opp barn om bord :) det er lurt å ha bæresele på flyplassen.

Barnemat og drikke får man med til baby på fly. Ellers er set lurt å beregne god tid på flyplassen.

Med Norwegian e 1 vogn, 1 bilstol og 5 kg bagasje inkludert i baby billett te utlandet :-)

Har spandert tur til London til kjæresten min.Vi har med oss vår lille som blir 9 mndr når vi skal reise.Hvordan har dere gjort det med deres små når dere reiser?Hvordan er det og ha med babymat/mme på flyet.Delammer lille så er litt usikker på hvor mye vi skal ha med av mat.Og hvordan er det med vogn?Tenkte og ta med en enkel trillevogn som vi kan klappe sammen.Skal vogn sjekkes inn som spesialbagasje?[emoji5] [emoji5] [emoji5] [emoji5]
Bæresele har vært et must for oss. Sørg for at det er en vogn det lille liker å sitte i/sove i. Hvor lenge skal dere være i London?

Bæresele har vært et must for oss. Sørg for at det er en vogn det lille liker å sitte i/sove i. Hvor lenge skal dere være i London?
Vi skal være 4 dager i London.Har bæresele til vesla,skal finne en liten trillevogn til vi skal på tur tenkte jeg.[emoji4]

Vi skal være 4 dager i London.Har bæresele til vesla,skal finne en liten trillevogn til vi skal på tur tenkte jeg.[emoji4]
Sørg for å prøve den før dere drar. Mine har aldri likt små triller.

Back
Topp