Rier som gir seg...?

Guttemammax2

Glad i forumet
Noen som har opplevd at riene gir seg? Begynte i går kveld med skikkelige tak med 20 min mellom. Etter 3 timer var der nede i 10 min, for så nede i ca 5 halvannen time senere. Vi fikk ordnet barnepass, men så dabbet det av. Eg gikk å la meg og våknet igjen nå uten at det har skjedd noe mer...
Slimproppen gikk på dagtid i går, og har hatt 3 cm åpning siste 2 dagene.

Helt sikkert åpningsrier :) det setter nok i gang snart skikkelig nå ;)

Det skjedde med meg også denne gang. Rier som dabbet av etter noen timer. Men det tok seg opp igjen etter hvert og ble baby samme dagen :)

Det skjedde med meg også denne gang. Rier som dabbet av etter noen timer. Men det tok seg opp igjen etter hvert og ble baby samme dagen :)
Hvor lang tid tok det før det startet opp igjen? Er nå 8 timer siden eg kjente noe. Eneste eg kjenner nå er at eg er sliten i kroppen.

Hvor lang tid tok det før det startet opp igjen? Er nå 8 timer siden eg kjente noe. Eneste eg kjenner nå er at eg er sliten i kroppen.

Vanskelig å si... for det kom en kynner eller rie nå og da hele tiden, bare veldig uregelmessig og lenge mellom hver. Jeg måtte opp å gå for å holde det i gang.

Har hatt 3 sånne runder. Første gang i uke 35 :) så de gjør nok nytta si, men slitsomt å bli lurt [emoji14]

Har hatt 3 sånne runder. Første gang i uke 35 :) så de gjør nok nytta si, men slitsomt å bli lurt [emoji14]
Er helt utrolig slitsomt. Og blir ikke mindre slitsomt natt til julaften når man har nok fra før :p
Merker det verste er faktisk følelsen av å skuffe storebror som blir vekket og tatt ut av huset midt på natten....

Er helt utrolig slitsomt. Og blir ikke mindre slitsomt natt til julaften når man har nok fra før [emoji14]
Merker det verste er faktisk følelsen av å skuffe storebror som blir vekket og tatt ut av huset midt på natten....
Uff! Ser den!

Jeg hadde rier en natt så forsvant dem til utpå ettermiddagen og da var det alvor ;)

Sist lå jeg med rier som du beskriver en hel natt. Så kom det igjen neste natt. Dabbet av på vei til føden. For å sette igang igjen da de tok vannet. Men hadde da 6 cm åpning når vi kom inn.

Sist lå jeg med rier som du beskriver en hel natt. Så kom det igjen neste natt. Dabbet av på vei til føden. For å sette igang igjen da de tok vannet. Men hadde da 6 cm åpning når vi kom inn.

Har lurt noen ganger på om de hadde tatt vannet om vi hadde tatt turen opp selv om det dabbet av. Men kjenner at det er helt greit at han likevel ventet til over julaften :)

Fremdeles ikke startet opp igjen noe her. Har bare mye kynnere og nedpress, og mye aktivitet ellers. Begynner å bli utålmodig og rastløs. Til og med legene på sykehuset trodde han ville komme til jul. Menmen, om han ikke er her til torsdag tar de vannet uansett :)

Legg deg ned og slapp helt av, så skjer det nok saker og ting. ;)

Back
Topp