Ultralyd i dag!! Flere?

BabyH.

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Åh. Såå spent. Men seriøst, hva tenkte jeg da jeg booket den kl 16:30. Bare 8,5t igjen nå. Haha :D
 
Har booket ul i dag jeg også, måtte bare ha en ekstra forsikring før vi forteller til besteforeldre julaften.
Ikke time før i ettermiddag... :meh:
 
Har booket ul i dag jeg også, måtte bare ha en ekstra forsikring før vi forteller til besteforeldre julaften.
Ikke time før i ettermiddag... :meh:

Føles jo ut som en evighet til ettermiddagen... Håper dagen går fort for oss begge!
 
Det forstår jeg godt :D Noen spesiell grunn til at du ikke vil ha tul?
Er ikke at jeg ikke vil; men med turnusjobb;kun 40% barnehage til ho lille på snart 2 år; 1 time hver vei til ultralyd;så prøver e å vente...satser på at alt er ok å at jordmor finner hjertelyden i mårra;da blir jeg nok litt roligere;)
 
Skulle hatt i dag, men timen ble flytta til i morgen....gjeeeeesp! Jeg som har vært såååå spent måtte liksom smøre all spenningen med ekstra tålmodighet, så nå er hjertepumpa gått inn i hvilemodus. Tipper den ikke adrenaliniserer seg før vi er på veg opp på sykehuset i morra siden det er et gooodt stykke ut på dagen.

Lykke til alle dere som skal i dag! Håper bankende hjerter stråler i mot dere og at det er kun gledestårer som faller i dag :Heartbigred
 
Lykke til alle som skal!! :D
 
Back
Topp