Søkt kontantstøtte?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Er det noen som skal eller har søkt? Tenkte jeg må få gjort det før helgen siden Noah blir ett år på søndag :eek:
 
ja søkte for en ukesiden, Alle kan søke en mnd før de har krav på kontantstøtte;)
 
Jeg må huske å få gjort det ja!!
 
Får man kontantstøtte fra de er 12 mnd, eller er det fra mnd etter? Altså i februar for min den?(født 15.1)
 
Får man kontantstøtte fra de er 12 mnd, eller er det fra mnd etter? Altså i februar for min den?(født 15.1)
Fra mnd de er 13 mnd. Så vi med januar barn får i februar. Men obs noen steder er det lang behandlingstid. Her er det 2 mnd.
 
Har ikke søkt, men må vel gjøre det etterhvert[emoji4] Lillesøster blir ikke 1 før 25.1, så har heldigvis litt tid på meg enda[emoji6]
 
Søke du via nett?
Fra når kan vi søke? Når han blir ett 10. januar, så kan vi søke nå?

Du må late ned en fil, fylle ut skjemaet og scanne det så laste opp på nav sine sider. (så egenlig kan man like godt dra på kontoret skrive søknadskjemaet og levere det i disken;P

dere kan søke en mnd før dere har krav på kontanstøtta

I vestfold er det 2 mnd behandlingstid så egenlig kunne jeg ha søkt en mnd tidligere;P
 
Du må late ned en fil, fylle ut skjemaet og scanne det så laste opp på nav sine sider. (så egenlig kan man like godt dra på kontoret skrive søknadskjemaet og levere det i disken;P

dere kan søke en mnd før dere har krav på kontanstøtta

I vestfold er det 2 mnd behandlingstid så egenlig kunne jeg ha søkt en mnd tidligere;P


Når har me krav på?
 
Når har me krav på?
Mnd ettet ettårsdag dagen rom måneden de begynner i bhg (eller, det et jo aldersberensning også da, forandret siden sist jeg fikk. Er det bare til de er to år nå?)

Jeg skal ha januar - august (født i desember)
 
Når har me krav på?
en mnd etter 1 år og fra 1 år til 2 år (adoptibarn har krav opp til barenskolen (alt dette faller bort ved plass i barnehagen. Gradert barnehagen plass gir noe støtte)
 
Søkt i går. Oppgis to mnd behandlingstid, men vi får se
 
Har ikke søkt ennå :eek: dagene går i ett! Må få gjort det i morgen! 2 dager før ettårsdagen da :p
 
Back
Topp