Må tilbake igjen..

Klar for å bli 2 barnsmamma :D <3

Blir kjent med forumet
Vi var tilbake i dag på UL for de fikk ikke tatt alle målene sist gang..
I dag fikk de sett litt mer og fastsatt termin:) Men de fant ikke høyre nyre så vi må tilbake over nyttår for en ny UL hos en lege..
Alt annet så helt fint ut og ingenting å si på heldigvis, lille babyen vokser som h*n skal:D

Men kjenner jeg blir litt stresset av det at noe skulle være gale:(

Forhåpentligvis er alt i orden, men skjønner uroen. Jeg er personlig mester i å uroe meg.

De små i magene våres vet å bekymre oss, og det lenge før de er født.

Godt lillebaby utvikler seg normalt ellers.

Vi var tilbake i dag på UL for de fikk ikke tatt alle målene sist gang..
I dag fikk de sett litt mer og fastsatt termin:) Men de fant ikke høyre nyre så vi må tilbake over nyttår for en ny UL hos en lege..
Alt annet så helt fint ut og ingenting å si på heldigvis, lille babyen vokser som h*n skal:D

Men kjenner jeg blir litt stresset av det at noe skulle være gale:(
Tror ikke du skal bekymre deg, en venninne av meg fikk samme beskjed som deg, og d gikk helt fint. Bare litt mer oppfølging etter fødsel og fremover.

Vi må også tilbake og se på nyrene, her var det avvik i strl på de. Jeg tenker som så at nyrene er langt i fra det verste det skulle være noe gale med. Man kan også leve helt fint med en nyre. Men veldig ekkelt å være bekymret og hvertfall når man ikke vet om det er noe eller hva det er. Håper det er positive nyheter på neste kontroll :)

Forhåpentligvis er alt i orden, men skjønner uroen. Jeg er personlig mester i å uroe meg.

De små i magene våres vet å bekymre oss, og det lenge før de er født.

Godt lillebaby utvikler seg normalt ellers.

Ja håper det, de snakket om at kanskje den ikke var komt helt opp på plass enda..
Ja morsinstinktet kommer på plass med en gang og man tenker mye over hvordan det går med den lille!

Kjenner daglig med mye liv så det hjelper på når man er litt beskymret:)

Vi må også tilbake og se på nyrene, her var det avvik i strl på de. Jeg tenker som så at nyrene er langt i fra det verste det skulle være noe gale med. Man kan også leve helt fint med en nyre. Men veldig ekkelt å være bekymret og hvertfall når man ikke vet om det er noe eller hva det er. Håper det er positive nyheter på neste kontroll :)

Okei, blir det første kontrollen deres? Vi skal på andre..
Vet man kan leve fint med en nyre og det sa de også, men blir bare naturlig at man bekymrer seg.. Ja sant, vi vet liksom ingenting om hva det gjelder før vi får snakket med lege.
Håper på det;)

Okei, blir det første kontrollen deres? Vi skal på andre..
Vet man kan leve fint med en nyre og det sa de også, men blir bare naturlig at man bekymrer seg.. Ja sant, vi vet liksom ingenting om hva det gjelder før vi får snakket med lege.
Håper på det;)

Ja det blir første kontroll etter oul. Om det fortsatt var avvik skulle vi på enda en med lege. Det var ikke meningen og avfeie bekymringene dine :) jeg skjønner godt at du er redd!

Okei, de sa det på UL også at det ble følgt opp og at vi ikke måtte uroe oss, men det blir alltid sånn selvom man prøver å la vær..
Er lett og si man skal slappe av og ikke uroe seg..jeg håper du får en fin jul og at alt er bra når du kommer på neste ul❤ hvor langt er du på vei? Om du ikke klarer å slappe av og bor i nærheten av jessheim vil jeg anbefale deg en time hos Martin lundring. Men d er vel ikke enkelt å få time nå der heller er jo helligdager,og vet ikke om d er oppe i romjula. Prøv å tenk positivt og hadde d vært noe alvorlig så er jeg sikker på at de hadde kontaktet lege med engang

Er lett og si man skal slappe av og ikke uroe seg..jeg håper du får en fin jul og at alt er bra når du kommer på neste ul[emoji173] hvor langt er du på vei? Om du ikke klarer å slappe av og bor i nærheten av jessheim vil jeg anbefale deg en time hos Martin lundring. Men d er vel ikke enkelt å få time nå der heller er jo helligdager,og vet ikke om d er oppe i romjula. Prøv å tenk positivt og hadde d vært noe alvorlig så er jeg sikker på at de hadde kontaktet lege med engang

Ja det er det! Krysser fingrene for at legen klarer å se mer:) Bor i Bergen så er et stykke, men det var legen som sa vi kunne vente 2-3 uker før neste UL så da må vi stole på de vet hva de gjør:) Er 19+5 i dag, så nærmer meg halvveis:D
Ha en riktig god jul<3

Back
Topp