Flere som sliter med påkledning?

Åjaaaa! Det burde jeg kanskje visst etter noen år på sykehjem og hjemmesykepleien... [emoji14]
Tenkte ikke de var samme type/hadde samme funksjoner [emoji14]

Du har jo ikke tape/borrelås/klaffer til å tape sammen bleia etterpå, men de funker jo ;)
 
Du har jo ikke tape/borrelås/klaffer til å tape sammen bleia etterpå, men de funker jo ;)
Leste nå at i de fleste barnehager er det ikke lov med up and go! Da er det kanskje dumt å vende seg til å bruke de.... Jeg som hadde tenkt å dra på handletur i morgen :eek:
 
Leste nå at i de fleste barnehager er det ikke lov med up and go! Da er det kanskje dumt å vende seg til å bruke de.... Jeg som hadde tenkt å dra på handletur i morgen :eek:

Kanskje litt slemt av meg men... det er ikke DU som skal skifte bleier i barnehagen... så jeg ser ingen grunn til at du ikke skal bruke bleier som funker for dere hjemme?
 
Kanskje litt slemt av meg men... det er ikke DU som skal skifte bleier i barnehagen... så jeg ser ingen grunn til at du ikke skal bruke bleier som funker for dere hjemme?
Kanskje sant det. Bare tenkte jeg ikke ville lage noe trøbbel. Hihi :)

FYTTIRAKKERN du svarer kjapt forresten!!! :p
 
Kanskje sant det. Bare tenkte jeg ikke ville lage noe trøbbel. Hihi :)

FYTTIRAKKERN du svarer kjapt forresten!!! :p
Du sender jo bare med sånne andre bleier i barnehagen ;)

Jeg sitter og venter på at vaskemaskina skal bli ferdig så jeg kan sette på trommelen... er 3 min igjen og jeg orker ikke gå i trapper mer enn jeg MÅ i dag [emoji23]
 
Du sender jo bare med sånne andre bleier i barnehagen ;)

Jeg sitter og venter på at vaskemaskina skal bli ferdig så jeg kan sette på trommelen... er 3 min igjen og jeg orker ikke gå i trapper mer enn jeg MÅ i dag [emoji23]
Veldig lurt :)
Siden du er orakelet her.. Blir de sinna om ungen kommer med up&go-bleie PÅ seg til barnehagen, når de ikke vil ha up-and-go-bleier der tror du? Er jo ikke før aug hun skal starte, aner ikke i hvilken og hakke en gang prøvd up and go på henne - bare sånn når vi var inne på temaet liksom. :) Hvor nazi er barnehager, hihi :)
 
Veldig lurt :)
Siden du er orakelet her.. Blir de sinna om ungen kommer med up&go-bleie PÅ seg til barnehagen, når de ikke vil ha up-and-go-bleier der tror du? Er jo ikke før aug hun skal starte, aner ikke i hvilken og hakke en gang prøvd up and go på henne - bare sånn når vi var inne på temaet liksom. :) Hvor nazi er barnehager, hihi :)

Jeg vil anta at du får beskjed hvis de ikke er fornøyd? Altså, da jeg jobbet i barnehage sa vi ingenting på hvilke bleier ungene hadde på seg da de kom (for vi kunne jo revne dem i sida ved behov), men vi ga beskjed om at vi foretrakk vanlige bleier. Men noen ganger hadde ikke foreldrene annet enn trusebleier og ikke rukket butikken før barnehagen åpnet, så da gikk det jo greit. For liksom, ungene må jo ha bleier ;)

Vår barnehage er veldig ålreit, så de godtar det meste virker det som (fikk info om hva de trenger til tøybleiebarn liksom)
 
Jeg vil anta at du får beskjed hvis de ikke er fornøyd? Altså, da jeg jobbet i barnehage sa vi ingenting på hvilke bleier ungene hadde på seg da de kom (for vi kunne jo revne dem i sida ved behov), men vi ga beskjed om at vi foretrakk vanlige bleier. Men noen ganger hadde ikke foreldrene annet enn trusebleier og ikke rukket butikken før barnehagen åpnet, så da gikk det jo greit. For liksom, ungene må jo ha bleier ;)

Vår barnehage er veldig ålreit, så de godtar det meste virker det som (fikk info om hva de trenger til tøybleiebarn liksom)
Ja herlighet, det tenkte jeg ikke på. Bør jo ikke kunne si noe på det så lenge de kan rive de opp i sida, da blir det jo ett fett :)

Er nok stor forskjell på barnehager ja. Var en sånn problemstilling jeg ikke hadde tenkt på en gang, at bhg skulle si noe på hva slags bleier barnet brukte :p
 
Veldig lurt :)
Siden du er orakelet her.. Blir de sinna om ungen kommer med up&go-bleie PÅ seg til barnehagen, når de ikke vil ha up-and-go-bleier der tror du? Er jo ikke før aug hun skal starte, aner ikke i hvilken og hakke en gang prøvd up and go på henne - bare sånn når vi var inne på temaet liksom. :) Hvor nazi er barnehager, hihi :)
Problemet i barnehagen er at de tar raske skift hvis de er ute feks, da er det vanskelig å ta PÅ up and go med tanke på at alle klær må av. Men å ta den av hvis de har det på når de kommer er ikke noe problem vil jeg tro :) Bare upraktisk å sette på på tur og ved utelek etc. Defor ønsker de bleier med borelås.
 
Det er verst her også! Etter bad blandt annet :p Veldig moro når man skal ut. Synes det er skummelt, for hun kaster seg rundt og bakover og går i bro. Redd hun skal slå seg :-O Så fort vi legger henne på rygge for å ta på bleie så kaster hun seg rundt :p Så påkledning tar mye tid og energi om dagen.

Jeg har henne alltid sittende oå fanget. Bruker up &go ;)
 
her er mini 1.5 år og er fortsatt ikke alltid enig i at hun må ha på klær.. det er litt mer OK om hun sitter på fanget mitt når vi kler på, men ytterklær er absolutt ikke greit :p
 
Her ruller hun seg rundt med en gang jeg får lagt henne på ryggen. Greit nok når hun bare har tissa. Men nå er jeg så tett i nesa at jeg ikke kjente lukta... fikk meg en overraskelse da jeg tok av bleia og hun snudde seg kjempefort - poop all over! :p

I bhg til største er det ikke lov med up&go. De kan komme med det om morgenen, men det blir alt for mye jobb å ta av alle benklærne på ungene ved hvert skift. Det har jeg full forståelse for. De sier i fra med en gang man sender med buksebleier.
 
Back
Topp