På overtid.

-Siri-

Flørter med forumet
Det er først nå nærmere termin og på overtid at jeg virkelig har kjent at han har vært tung. Hele svangerskapet ellers har gått som en drøm (er førstegangs) :-)
Så grunnet dette er disse dagene de første dagene jeg virkelig vil at han skal komme.

Jeg håper og at han kommer før onsdagen, den dagen jeg må bestille overtidskontroll.
Jeg vil så gjerne at han skal komme naturlig at jeg nesten er redd for at sykehuset vil sette igang fødselen allerede på den første kontrollen :-\

Det hadde jo og vært et stort pluss å få feire hans første jul hjemme <3

Jeg er 4 dager over, hadde kontroll allerede 1. overtidsdag, så de gjør nok ingenting dersom alt er bra med mor og barn. Har hvertfall vært sånn med meg :)

Jeg har inntrykk av at det skal mye til for å bli satt i gang. Veninna mi ble satt i gang etter mye om og men ca ei uke på overtid, hun hadde skyhøyt blodtrykk og masse vann i kroppen, bekkenplager, og babyen veide 4,5 kg!!

Jeg har inntrykk av at det skal mye til for å bli satt i gang. Veninna mi ble satt i gang etter mye om og men ca ei uke på overtid, hun hadde skyhøyt blodtrykk og masse vann i kroppen, bekkenplager, og babyen veide 4,5 kg!!
Jeg har heldigvis ikke noen sånne plager, men han veier allerede litt over 4 kg. Var på vekstkontroll forrige mandag, så stor og god er han :-)

Sykehuset vil jo også at fødsel skal starte av seg selv siden det da ikke blir "tvunget" på kropp og barn :-) Statistisk sett så føder vell ca. 70% (?) innen 1 uke etter termin også :-) Selv er jeg dritlei, og har enda 2 dager til termin :wtf:

Jeg har heldigvis ikke noen sånne plager, men han veier allerede litt over 4 kg. Var på vekstkontroll forrige mandag, så stor og god er han :)

Jeg får og en stor gutt,var 1uke over i går.på kontrollen da ble han målt til 4100 nå :), og skal på ny kontroll i morgen . Tiden går sakte nå på overtid,og j overanalyserer sikkert alle mulige tegn på fødsel nå :p

Jeg kjenner på kroppen at jeg orker ikke å gå på overtid. Med kroniske sykdommer fra før av, så begynner kroppen å bli rimelig ferdig med å gå gravid! He he

2 dager på overtid. Drittlei..Så kjenner etter hvert eneste tegn.

Er det normalt at man fra uke 39/40, får ganske vondt i bekkenet?? (Førstegangs)

Regner med at kroppen gjør seg klar til å føde. Men etter 2 dager ekstra, er jeg så møkalei!! Ikke noe imot om jeg får komme inn på sykehuset for en sjekk lissom! Føler meg litt usikker på hva som egentlig skjer. Og det at dem hadde satt igang hele greia, hadde også vært knall! Har en kronisk sykdom fra før og. Så det er en større grunn til å sette igang. Hehe

Last edited:
Back
Topp