Ingen som er gravide igjen?

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Ingen her som har blitt gravide igjen?

Jeg er jo blitt helt paranoid, og redd jeg skal bli gravid igjen. Tiltross for fullamming og kun sengekos 3 ganger etter fødsel :p så nå har jeg bestillt test, så blir det rett på prevensjon!

Nei, nå vil jeg vente 2-3 år[emoji4] men starta på cerazette etter 5,5 uke. Så bør jo være beskyttet. Ikke særlig hyppig aktivitet i senga her heller, er så tørt der at det er grusomt vondt... [emoji85]

Jeg har vært livredd for å bli gravid.... går på pillen, så skal vel være beskyttet, men redd likevel!!

Jeg har vært livredd for å bli gravid.... går på pillen, så skal vel være beskyttet, men redd likevel!!

Jeg og!! Har allerede tatt en test, og tror jeg skal kjøpe enda en siden det er et par mnd siden sist. Haha! Ingen tegn eller noe, men totalt paranoid. Ble gravid på pilla ifjor, så har jo skjedd.

Jeg også har tatt en test allerede. Fikk tilbake mensen i uke 8 og etter det har den ikke kommet igjen. Nå er det noen uker siden jeg tok test så tror jeg må kjøpe en test igjen snart. Begynner å få noia igjen :p

Går på pillen, fullammer, og ingen mens enda :)
Tror å håper på at det holder! Vi er ferdig med barn så [emoji14]

Jeg og!! Har allerede tatt en test, og tror jeg skal kjøpe enda en siden det er et par mnd siden sist. Haha! Ingen tegn eller noe, men totalt paranoid. Ble gravid på pilla ifjor, så har jo skjedd.

Jeg har tatt to!!!!! :D
Haha, blir nok å ta enda flere... fortsatt ikke hatt mensen, så får akutt panikk innimellom...

Ikke hatt sex ennå, så har hele roen ;) uff....LIVREDD for å bli gravid igjen, så her blir det ikke noe heller før jeg har startet på prevensjon. Men klarer ikke bestemme meg for spiral eller p-stav.. :o

Jeg blødde plutselig litt igår morges og tenkte det var mensen som kom, for vi har ikke hatt sex på fire dager. Har ikke blødd noe mer etter det og er livredd for at det var festeblødning :o Tror helst jeg bare er paranoid, men er livredd fordeom! Har lyst på to tette, men sååå tette vet jeg ikke helt :p

Ikke hatt sex ennå, så har hele roen ;) uff....LIVREDD for å bli gravid igjen, så her blir det ikke noe heller før jeg har startet på prevensjon. Men klarer ikke bestemme meg for spiral eller p-stav.. :o

Super fornøyd med p stav her. Planen var spiral, men turte ikke, er så ekstremt redd for at det skulle gjøre vondt. P staven var to stikk med bedøvelse, så kjente jeg ikke mer til det, litt øm i armen noen dager bare. Har blødd ei normal blødning siden jeg satte den inn for 3 mnd siden :)

Super fornøyd med p stav her. Planen var spiral, men turte ikke, er så ekstremt redd for at det skulle gjøre vondt. P staven var to stikk med bedøvelse, så kjente jeg ikke mer til det, litt øm i armen noen dager bare. Har blødd ei normal blødning siden jeg satte den inn for 3 mnd siden :)

Så kjekt å høre! Skal mest sannsynlig sette inn p-stav om 1 mnd (orker ikke pillen hver dag...).
Hadde hormonspiral forrige gang, men den reagerte jeg sann på, at jeg vil prøve noe annet denne gangen :)

Så kjekt å høre! Skal mest sannsynlig sette inn p-stav om 1 mnd (orker ikke pillen hver dag...).
Hadde hormonspiral forrige gang, men den reagerte jeg sann på, at jeg vil prøve noe annet denne gangen :)

P staven skal jo være en av de med minst hormoner. Har reagert litt på flere piller og på p ringen, cerazette blødde jeg hele veien med. Har hørt en del forskjellige meninger om p staven, så var ganske skeptisk men har vært helt gull til nå! :D

P staven skal jo være en av de med minst hormoner. Har reagert litt på flere piller og på p ringen, cerazette blødde jeg hele veien med. Har hørt en del forskjellige meninger om p staven, så var ganske skeptisk men har vært helt gull til nå! :D
Går på minipillen nå, å har bare blødd 1 gang på 2 mnd :)
Legen sa at om jeg tålte godt minipillen så skulle det mest sannsynlig gå bra med p-staven (mtp blødninger). Derfor jeg begynte på pillen først.
Men er livredd sprøyter å sann da, å har hørt mye rart om p-staven (gror inn å diverse). Men tror at det er den beste prevansjonen for meg før mannen skal steriliseres [emoji14] så må vel bare prøve, hehe :)

Jeg har hatt hormonspiral før, stort sett fornøyd med den. Men litt uregelmessige blødninger det første året. Kjente ikke de satte den inn, så er ikke redd for det.
Usikker på om jeg tørr sette inn p-stav, redd nåler.... :p er den veldig tjukk?

Jeg har hatt hormonspiral før, stort sett fornøyd med den. Men litt uregelmessige blødninger det første året. Kjente ikke de satte den inn, så er ikke redd for det.
Usikker på om jeg tørr sette inn p-stav, redd nåler.... :p er den veldig tjukk?

Anbefaler deg å se vekk i såfall ;) for du kjenner ingenting etter bedøvelsen er satt, å bedøvelsesnåla er ei flis, men den de setter inn med staven med er tykk, men som sakt, bedøvelsen gjør jo at det ikke kjennes :p

Anbefaler deg å se vekk i såfall ;) for du kjenner ingenting etter bedøvelsen er satt, å bedøvelsesnåla er ei flis, men den de setter inn med staven med er tykk, men som sakt, bedøvelsen gjør jo at det ikke kjennes :p

Æsj..bare tanken gjør at jeg tror jeg ikke klarer det :o var redd den måtte være tykk ja...

Æsj..bare tanken gjør at jeg tror jeg ikke klarer det :o var redd den måtte være tykk ja...

Haha, hvert sitt, jeg tørr ikke spiralen, kryper avgårde i de gyn stolene bare av frykt for at det skal være vondt, til og med om de kun skal ta innvendig ultralyd.. :p

Back
Topp