Vann som drikke

Border

Elsker forumet
Assistert-jentene
Julimammaer 2016
Julibarna 2019
Har dere begynt med vann som drikke? Isåfall når begynte dere og når får h*n? Gir dere kokt vann?:)
 
Jeg prøver å tilby litt hver dag. Men har ikke begynt med fast føde, så trenger vel egentlig ikke [emoji14] koker det ikke nei :)
 
Jeg prøver å tilby litt hver dag. Men har ikke begynt med fast føde, så trenger vel egentlig ikke [emoji14] koker det ikke nei :)

Har ikke gitt noe jeg:eek: Har ikke begynt med fast føde heller da, utenom litt smak av diverse!:)

Skjønner de med en gang at det ikke skal drikkes like fort og mye som melk? Bruker dere samme flaske?

*førstegang*:)
 
Har ikke gitt noe jeg:eek: Har ikke begynt med fast føde heller da, utenom litt smak av diverse!:)

Skjønner de med en gang at det ikke skal drikkes like fort og mye som melk? Bruker dere samme flaske?

*førstegang*:)
De kjenner at det ikke er det samme, å da drikker de bare det de vil ha :) bruker vanlig flaske ja :) skal prøve med tutekopp snart, bare på gøy ;)
 
Ja, fra vanlig glass :)
 
Jeg har gitt siden hun var 2-3 mndr, bare en halv teskje med kokt vann(avkjølt). Siden hun ble 4 mnd har vi gitt henne fastføde og da har jeg kjøpt mam sin flaske for vann (4 mnd+:)
 
Ikke gitt vann enda men tenkt på å kjøpe tutekopp, skal jo begynne med fast føde om ca en mnd:) mest fordi det er så mange fine flasker:D men de kan såvidt jeg vet fortsette å drikke mm/mme ved siden av maten. Kan vel være styrete ute men vi er mest hjemme:p det er jo dessuten noe i mm som får de til å fordøye maten bedre, mme blir vel annerledes.
Og tror ikke vi trenger å koke vannet nå, de kryper snart rundt og putter alt i munnen uansett:)
 
Han får av og til litt vann fra glass siden han viser stor interesse for alt vi putter i munnen. Blir muligens tutekopp når han skal ha større mengder men syns det er greit å venne han til å drikke fra vanlig glass
 
Jeg prøver å gi litt vann i forbindelse med mat. Jeg bruker en sprøyte. Flaske skjønner han ikke enda.
 
Prøvde nå, og hun drakk det som at det var melk :p Så ble sur når hun ikke fikk mer ;) haha må vel bruke en annen flaske så hun skjønner forskjellen?
 
Prøvde å gi litt vann idag men han skjønte ikke hvordan han skulle drikke fra flasken, bare tygget på den [emoji14]
 
Sniker fra september:p hvorfor gir dere vann? Syns å huske at vann ikke var nødvendig å gi da mine 2 eldste var små da de hovedsakelig skulle ha mm/mme... har anbefalingen endret seg?
 
Sniker fra september:p hvorfor gir dere vann? Syns å huske at vann ikke var nødvendig å gi da mine 2 eldste var små da de hovedsakelig skulle ha mm/mme... har anbefalingen endret seg?

Vet sannelig ikke jeg? Andre som vet?:)
 
Sniker fra september:p hvorfor gir dere vann? Syns å huske at vann ikke var nødvendig å gi da mine 2 eldste var små da de hovedsakelig skulle ha mm/mme... har anbefalingen endret seg?
Var hs som sa jeg kunne begynne å gi litt vann så han blir vant til det, men prøvde bare den ene gangen. Bare ammer om han er tørst [emoji13]
 
Var hs som sa jeg kunne begynne å gi litt vann så han blir vant til det, men prøvde bare den ene gangen. Bare ammer om han er tørst [emoji13]

Hei, gir du kokt vann eller fra springen?jeg er usikker om jeg kan gi fra springen/:/ har hele tiden gitt kokt vann
 
Back
Topp