Caps/sixpence til gutt.

Boblefrua

Forumet er livet
Minsten bruker det hver dag. Han fikk to i sommer som han elsker. Men vi trenger fler.

Helst type Emil-caps om noen skjønner :)
De må være ensfarget, evt stripete.

Noen som kan hjelpe? :)

Lindex. Vi kjøpte en der til vår sønn. Han ble helt nydelig med den.

Vet du om en fysisk butikk i østfold :p
Filiokus på Østfoldhallen :) de selger hvertfall MeMini, men usikker på akkurat hva dem har inne :)
Muligens minirein i Spydeberg. Men igjen, aner ikke hva dem har inne.
Men av dem to hadde jeg holdt en knapp på filiokus;)

Filiokus på Østfoldhallen :) de selger hvertfall MeMini, men usikker på akkurat hva dem har inne :)
Muligens minirein i Spydeberg. Men igjen, aner ikke hva dem har inne.
Men av dem to hadde jeg holdt en knapp på filiokus;)
Filiokus tenkte jeg ikke på . Takk for svar :)

Barnas hus i Bergen hadde ihvertfall for vel 1 måned siden :) ser det blir litt langt for deg altså, men om du har det i nærheten så er det verdt en tur. kjøpte til lillebror på 1,5 år og han var så stilig, men tar den bare av igjen med en gango_O

Barnas hus i Bergen hadde ihvertfall for vel 1 måned siden :) ser det blir litt langt for deg altså, men om du har det i nærheten så er det verdt en tur. kjøpte til lillebror på 1,5 år og han var så stilig, men tar den bare av igjen med en gango_O
Min på 2 år bruker caps hver dag. Han er så stilig. Skulle ønske mormor kjøpte flere da hun kjøpte:p
Men Barnas hus kan jeg sjekke:)

Min på 2 år bruker caps hver dag. Han er så stilig. Skulle ønske mormor kjøpte flere da hun kjøpte:p
Men Barnas hus kan jeg sjekke:)
Kjenner jeg blir litt misunnelig:p kjøpte bare 1 da, men om jeg klarer å lure han til å ha den på då kommer jeg å kjøpe flere. han var så flott med den på. så hadde jeg liksom tenkt at far og sønn skulle være litt i samme stil i julen når vi skal på besøk med nesten like antrekk men neida! :D

Back
Topp