Kurio til ei på 1,5?

Smurfie

Forelsket i forumet
Ligger her på morgensiden og ser på at vesla turner rundt i senga med mitt nettbrett og ser på youtube. Lurer på å kjøpe kurio til henne. Er det noen med erfaringer med det? Kan man bruke det som vanlig nettbrett? Youtube og nrk-appen? Anbefaler dere kurio? Til ei på 1,5 år?

Var ikke fornøyd med den.... liker bedre iPad... Sønnen min mistet den på gulvteppe og da ble helt greia ødelagt .... Tålte ingenting!

Vi hadde en for noen år siden. Med forbehold om met åpen tilgang på apper, så var den relativt ubrukelig. Ikke tilgang på vanlige apper da i alle fall.

Vi var ikke fornøyd med kurio. Ble ødelagt med en gang. Vi kjøpte et billig nettbrett og det funka det :)

Ikke fornøyd. Sykt treg, få apper. Ville heller ha kjøpt et litt billigere vanlig nettbrett. (Jeg ville nok ikke kjøpt eget nettbrett til et så lite barn, men det var jo ikke det du lurte på da [emoji14] )

Har kurio her og tror den har blitt brukt tre ganger. Ikke noe spill som fenget mine, og ikke har vi skjønt om det er mulig å få tak i noe annet.

Vi er kjempe fornøyd :) og 3 åringen er det også.
Bruker det som et heilt vanlig nettbrett, å liker at han ikke kan gjør noe gale på det pga barnesikkerheten :)
Fin batterilevetid og tåler masse!
Eneste er at den er litt treig, men har vært borti verre (feks dei billigste nettbretta) [emoji14]

Du laster jo bare ned på google play appen :) som et vanlig nettbrett [emoji14]
Har det fått tilgang til det nå? Dengang vi hadde var det bare kurio sitt eget marked og der var ikke noe

Har det fått tilgang til det nå? Dengang vi hadde var det bare kurio sitt eget marked og der var ikke noe
Vi kjøpte den for 2 mnd siden [emoji14] det skal være en oppgradert versjon av den forrige. Så det kan vel hende da? :)

Back
Topp