magebelte i bil

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Bruker dere det?

Fikk låne av søsteren min og bruker det hver gang jeg kjører, men må ærlig innrømme at jeg føler meg litt som et barn som spennes fast.

Jeg har, og bruker det hver gang jeg er sjåfør, men ikke når jeg er passasjer, fordi jeg ikke gidder å flytte på det. Har BeSafe sin.

Jeg har, og bruker det hver gang jeg er sjåfør, men ikke når jeg er passasjer, fordi jeg ikke gidder å flytte på det. Har BeSafe sin.
Den samme jeg har.

Har rett og slett ikke orket å bruke penger på det jeg.
Har klart meg uten det før, så ser ikke at jeg skal ha behov for det nå :-)

Har og bruker det på lengre turer. Mest pga det er litt deilig å slippe presset over magen/blæra i lengre tid

Bruker ikke.

Jeg brukte ikke med førstemann, men hadde et svangerskap mellom da og nå hvor jeg «krasjet» i bilen foran. Hadde da ikke magebelte. Mistet det fosteret. Var mellom uke 9-12 .Uvisst om det var årsaken, men hadde vært på ul og alt så bra ut.

På grunn av det og hvor fort det skjedde tør jeg ikke kjøre uten nå.

Jeg kjøpe et slikt belte. Men så at en lokal babyuystyr butikk leier ut slike belter for småpenger! :)
Jeg bruker det hele tiden, orker ikke tanken på at "latskap" skal bli noe å angre på om uhellet er ute.

Sniker litt. Slike belter har ingen dokumentert effekt. Vanlige bilbelter er jo ikke noe problem å bruke for de aller fleste gravide. De skal jo ikke gå over magen, men over og under.

Sniker litt. Slike belter har ingen dokumentert effekt. Vanlige bilbelter er jo ikke noe problem å bruke for de aller fleste gravide. De skal jo ikke gå over magen, men over og under.

Jeg var i en kollisjon når jeg var ca 34 uker på vei. Ble påkjørt hardt bakfra. Sykehuset sa at begge disse selene, vanlig og de andre har fordeler og ulemper. Så det ene var visst ikke noe særlig bedre enn det andre.
Jeg hadde selen under magen og det gikk bra med lille.

Jeg var i en kollisjon når jeg var ca 34 uker på vei. Ble påkjørt hardt bakfra. Sykehuset sa at begge disse selene, vanlig og de andre har fordeler og ulemper. Så det ene var visst ikke noe særlig bedre enn det andre.
Jeg hadde selen under magen og det gikk bra med lille.

Så bra det gikk bra med dere :) Tenker at det er så mye utgifter med en baby, så hvis man ikke har så er det ikke nødvendig å kjøpe et belte man egentlig ikke trenger.

Var å så på det i går. Syntes det var litt dyrt og tenkte at jeg skulle lese litt mer om det. Fikk melding fra søstra til samboeren nesten rett etter, om at hun har gravidbelte om jeg ønsket å låne! Ble litt skremt jeg, for hadde ikke snakket med henne om det :o :)

Back
Topp