Tilbud Stokke trailz?

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Vet dere om det har vært/pleier å være noen tilbud eller rabatter på Stokke trailz? Jeg er usikker på om jeg skal kjøpe den iløpet av desember, eller vente og håpe på litt rabatt.

Jeg har jo god tid på meg, men det er litt greit å få unna de store utgiftene:) I tillegg er jeg typen som liker å ha ting klart leenge i forveien:p

Jeg henger meg på her, for jeg lurer på akkurat det samme [emoji4]

Sjekk prisjakt.no så ser du

Jeg vet om ei som fikk 25 prosent på hele stokke vognen black friday i fjor. Men nå ser det ut til at alt av tilbud ikke gjelder stokke serien lengre [emoji14] du kan jo se etter tilbud i romjul og januar. Jeg kjøpte understell og bag for 4800 brukt (brukt i 2 mnd for de hadde en annen vogn de var fornøyde med).
Elsker den og måtte bare kjøpe den når jeg fikk sjansen. Bagdelen skal jeg selge for jeg arver bagdel av niesen min som blir 1 år straks.

Sjekk prisjakt.no så ser du

Jeg vet om ei som fikk 25 prosent på hele stokke vognen black friday i fjor. Men nå ser det ut til at alt av tilbud ikke gjelder stokke serien lengre [emoji14] du kan jo se etter tilbud i romjul og januar. Jeg kjøpte understell og bag for 4800 brukt (brukt i 2 mnd for de hadde en annen vogn de var fornøyde med).
Elsker den og måtte bare kjøpe den når jeg fikk sjansen. Bagdelen skal jeg selge for jeg arver bagdel av niesen min som blir 1 år straks.

Takk for tips:)

Mener å ha lest her at det ikke er lov med tilbud på stokke lenger??

Det positive er at det virker som det er veldig lett å få solgt dem igjen også. :-) Komplette 2015-modeller går gjerne for 10.000 på Finn.no ser det ut som.

Jeg kjøpte min trailz på 25% rabatt i juni, så joda, det er absolutt salg på de og :) Har sett flere både på babyshop, barnas hus og diverse når jeg var gravid!
Anbefaler å ha litt is i magen:)

Så bra, fikk du Trailz?

Tror @nemis skulle ha trailz? Og de har hatt den før, det er jeg nesten sikker på. Trodde jeg så den der. Var inne å sjekket å og da var den borte. Kan være den er utsolgt?

Jeg fikk tak i Trailz ja, men det ser ut til at den raskt ble utsolgt.

Finner ikke stokke trailz.. bare xplory. såå typisk :(

Jeg fikk tak i Trailz, men den ble dessverre fort utsolgt:( Krysser fingre for at det dukker opp rabatter før mai:) Kanskje du er like heldig som Border og ender opp med å få enda høyere rabatter enn 15%:)

Back
Topp