Bæsj

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
La oss snakke bæsj...:o Jeg er førstegangs og har ikke peiling på hva som er normalt. Lille her blir fullammet og er 3,5 mnd. Noen som vet om dette er normalt: treg, fast og grønn avføring? Den er ikke lenger flytende som den har værto_O Beklager detaljer:p

La oss snakke bæsj...:o Jeg er førstegangs og har ikke peiling på hva som er normalt. Lille her blir fullammet og er 3,5 mnd. Noen som vet om dette er normalt: treg, fast og grønn avføring? Den er ikke lenger flytende som den har værto_O Beklager detaljer:p
Jeg meiner på at da kan dei ha fått for mye formelk? Og at maten er kommet fort gjennom systemet. Og at det er heilt normalt. Om jeg husker riktig fra forrige?
Men om du er usikker, ville jeg nok ha ringt helsestasjonen for å høre :)

Litt usikker, selv om jeg er på tredje barnet.. nr 1 hadde en del grønn avføring, hadde mye vondt i magen, så konkluderte med at det var derfor. Har ikke hatt det problemet denne gangen. Er hun plaget av det? Ville nok hørt med helsestasjonen..

Legen på helsestasjonen her, sa at når man fullammer er alt normalt av bæsj hos babyen. Kommer helt an på hva mammaen spiser osv.. kan variere veldig fra gang til gang..
Det jeg fikk beskjed om hvertfall :) lille her har hatt grønn bæsj to ganger, på sine snart 4 mnd, da har hun hatt vondt i magen, ene gangen var etter rotavirusvaksinen..

La oss snakke bæsj...:eek: Jeg er førstegangs og har ikke peiling på hva som er normalt. Lille her blir fullammet og er 3,5 mnd. Noen som vet om dette er normalt: treg, fast og grønn avføring? Den er ikke lenger flytende som den har værto_O Beklager detaljer:p

Mine har hatt grønn avf både med mm og mme. Kan være gul en dag, grønn neste. Det som gjerne spørres om dersom man tar kontakt med lege/hs er om det er slim i avf.

Her har lille hadde helt løsning flytende gul avføring I flere uker, flere ganger om dagen, virker som alt kommer rett igjennom (fullammer). Men aldri hatt grønn som jeg kan huske,men mener å ha lest at det også er normalt

Her har lille hadde helt løsning flytende gul avføring I flere uker, flere ganger om dagen, virker som alt kommer rett igjennom (fullammer). Men aldri hatt grønn som jeg kan huske,men mener å ha lest at det også er normalt

Likt her. Gul/senepsgul. Har ikke hatt annen farge siden 6ukers vaksinen.. men har gått fra 4-5 bæsjebleier til 1-2 om dagen (noen ganger kun annenhver dag)

Lille her hadde mye grønn bæsj i begynnelsen. Han hadde også mye ondt i magen og treg avføring. Helsesøster sa at pga det umodne tarmsystemet dem har så reagere dem nån gang på maten som vi spis. Lille her reagerte på alt til å bynne med. Ble bedre etter 3 mnd. No 4,5 mnd og av og til grønn avføring. Spesielt hvis æ spis løk får han det.

Back
Topp